wil sophos verwijderen op pc maar gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
wil sophos verwijderen op pc maar gaat niet

krijg iedere keer je moet pc herstarten als je sophos wil verwijderen

ik herstart maar er gebeurd niks
 
Tik eens in via de Startknop: services.msc


Zoek nu naar Sophos. Als het goed is zijn er een stuk of 10 services gestart. Ga op een service staan met rechtermuisklik en dan Stoppen. Doe dit bij alle vermeldingen van Sophos.
Als alles gestopt is moet je het programma de-installeren of verwijderen. Daarna de PC opnieuw opstarten en het zou in principe verwijderd moeten zijn.
 
heb alles gestopt ,druk op verwijderen krijg dit weer (heb weer herstart niks gebeurd er ) s.PNG
 
heb alles nog eens gestopt en rap rap proberen te verwijderen hielp ook niet
ik kan ook niet herstarten omdat anders al de service terug herstart worden (gaat automatisch)

edit heb de service met eigenschappen op uitgeschakeld gezet ben benieuwd
 
skippy, ik doe meestal na deinstallatie, via "uitvoeren" en daarna "regedit", zoeken naar de naam van het programma, in dit geval sophos. Als die naam zich laat zien, deze weghalen en opnieuw laten zoeken, net zolang tot er niets meer gevonden wordt. Dan ben je er zeker van dat Sophos volledig weg is. Daarna opnieuw starten en de zaak is gepiept
 
skippy, ik doe meestal na deinstallatie, via "uitvoeren" en daarna "regedit", zoeken naar de naam van het programma, in dit geval sophos. Als die naam zich laat zien, deze weghalen en opnieuw laten zoeken, net zolang tot er niets meer gevonden wordt. Dan ben je er zeker van dat Sophos volledig weg is. Daarna opnieuw starten en de zaak is gepiept

Het register is een gevaarlijk ding voor de onervaren computergebruiker en is daarom niet mijn eerste oplossing.
Programma's zijn meestal via een veiligere manier te verwijderen en daarom vind ik dit persoonlijk een betere oplossing.

Lukt het allemaal niet dan geef ik u gelijk en zal via het register dingen verwijderd moeten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan