Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik wou vandaag maar eens windows upgraden ik heb nu windows 8,1

Zoekresultaten voor "WindowsUpdate_C190011F OR WindowsUpdate_dt000"‎‏ (0)

win.JPG
 
bega niet de vergissing om op te starten vanaf een zelf aangemaakte dvd of usb stick ook al gebruik je het Media Creation Tool !
je dient op te starten met de Windows 8.1 en dan pas het Media Creation Tool te starten ...
je krijgt dan de optie om rechtstreeks te upgraden of je kiest om je een dvd of usb stick aan te maken .
hoe dan ook indien je voor een dvd kies of voor een usb stick dan dien je deze in de verkenner van de Windows 8.1 te openen en vervolgens de setup.exe te starten ...
*ik herhaal dus nog eens dat je bij een 1ste keer dat je upgrade NIET mag opstarten vanaf de dvd of usb stick !


dat ga ik zeker niet doen opstarten van dvd

software verwijderen ? is het niet genoeg dat ik mijn virusscanner voor een tijd uitschakel ?

heb avast

zal het mogen nog eens proberen

wens jullie een goede nacht
 
zover ik mee ben denk ik dat de Avast een zelfbeschermingsmodule heeft en deze ook al zet je de Avast tijdelijk uit blijft dus actief ...
en kan dus inderdaad voor problemen zorgen.
zoals eerder vermeld zou je de Avast dienen te verwijderen van je systeem ...immers indien je dit niet zou doen dan word er voordat de upgrade effectief van start gaat eerst nagegaan of er mogelijk hinderlijke software of software aanwezig is die niet meegenomen kan worden in het upgrade proces Windows 10...
deze niet meegenomen software zou je dan nadien mogelijk opnieuw kunnen installeren vermits je de upgrade van deze software gebruikt !
*zo diende ik de Acronis treu image 11 te upgraden naar versie 13 omdat de 11 niet geschikt was voor de Windows 10
ook de AVG Inernet security diende ik na de upgrade Windows 10 te vernieuwen ...( hier waren na de upgrade modules uitgeschakeld en deze werden pas hersteld nadat ik de AVG i.s. vernieuwd had .
 
verd.JPG

weeral niks
heb 62 gb over op de c
heb malwarebytes free op mijne pc maar is de gratis die scant toch maar alleen als je dat vraagt

en de installatie word voorbereid dan kan het ook niet aan internet liggen want updates zijn al gedownload

heb de malewarebite er nu ook maar verwijderd maar niet met een uninstale tool als mijne avast

dit heb ik nog niet geprobeerd http://www.thewindowsclub.com/modern-setup-host-has-stopped-working-windows
1. Click the update to Windows 10 button.
2. Choose to copy to USB (3GB min) or DVD.
3. open the usb or dvd you just made and click setup
4. When it loads save time and choose not to update at this
time.
5. It will go through the entire process of installation, BUT,
6. Follow this carefully, you will get a pop up error message "Modern setup host not working- program" DO NOT HIT CLOSE PROGRAM!!!! HIT CONTROL, ALT, DELETE/ TASK MANAGER AND RESTART WINDOWS. THERE SHOULD BE A RESTART BUTTON ON THE LOWER RIGHT AFTER YOU HIT C/A/D. CHOOSE RESTART AND YOUR UPDATE WILL FINISH WHEN IT REBOOTS.
7.Just another reason why Microsoft sucks!!!

als dat int vlaams kan vertaald worden CONTROL is dat ctrl knop

zou dit te doen zijn ?


of zou het nu de moment zijn om het zo te laten ?
en verder met mijne windows 8,1 verder doen
 
Laatst bewerkt:
in het kort staat er dus dat als de foutmelding "modern host werkt niet meer " te voorschijn komt jij je systeem dient te herstarten via de toetsen " ctrl+alt+delete" *je zou dan een afsluit toets rechts onder moeten zien met de optie afsluiten & herstarten selecteer herstarten ..
na het herstarten gaat vervolgens het upgraden verder ...
blijkbaar ontvangt je pc de opdracht niet om te herstarten !

*letop: er dient wel degelijk een herstart te gebeuren ... en geen afsluiten van het systeem !
 
okee

heropstarten weet ik staan
en heb het blad gekopieerd en op papier gezet
nog effe een vraagje (die task manager in de tekst dat is dan gewoon het blad dat je anders krijgt als je op start drukt ? )
 
ik heb details van het probleem nu dat kreeg ik vorige keer niet

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: SetupHost.exe
Versie van toepassing: 10.0.10586.0
Tijdstempel van toepassing: 5632d59e
Naam van foutmodule: msvcrt.dll
Versie van foutmodule: 7.0.9600.17415
Tijdstempel van foutmodule: 545055fe
Uitzonderingscode: c0000005
Uitzonderingsmarge: 00000000000017d7
Versie van besturingssysteem: 6.3.9600.2.0.0.768.101
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie 1: d41c
Aanvullende informatie 2: d41ca43ee1a0403ec1490ec46de5f126
Aanvullende informatie 3: c11c
Aanvullende informatie 4: c11c2f7c709bdbac33be68f589c3d9b1

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=280262

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\WINDOWS\system32\nl-NL\erofflps.txt


heb het eerst gedaan zoals ze daar schreven kwam ik weer met dat eerste fout van update
heb het geprobeert met dat window program
niks te doen de optie herstarten staat er niet bij
 
het blijkt dat jouw Windows 8.1 aangezien word als een niet geregistreerde of geactiveerde versie ....!
*werd deze Windows 8.1 legaal verkregen en legaal geactiveerd ?.

vermeld eens het merk/model van deze pc ....
dit om na te gaan of dit model wel in aanmerking komt om te upgraden naar Windows 10 !
 
het is een aldi pc
en weet nu dat ik gisteren een kemel geschoten heb
heb de voorlaatste keer met Media Creation Tool een iso willen laten maken maar heb het in begin afgebroken
heb gisteren van een egale een illegale gemaakt
 
met het is er ene van de Aldi kan ik niets .
heb gisteren van een Legale een illegale gemaakt kan in feite niet tenzij jij dacht over een legale beschikt te hebben gehad maar dat er in werkelijkheid een niet legale versie aanwezig was waar jij niets van af wist .
jij zegt dus het was ene van den Aldi .... werd deze ooit door een ander terug gebracht en heb jij in feite een terug gebrachte pc gekocht .... dan weet je dus ook niet wat de andere er mee gedaan heeft !
 
nee want als je met mediatool een iso maakt moet je het nummer hebben van je computer
maar aangezien dat ik zo stom geweest ben om die mediatool te stopen terwijl die bezig was

aanzien ze nu mijn windows al illegaal

edit : en heb die foutmelding gisteren maar gekregen
na die kemel er voor had ik het niet hé
 
je bent zelf in de fout gegaan want er dient geen nummer ingegeven te worden ..!
heb jij dan vanaf de dvd opgestart ... ik heb je nogthans al eerder meegedeeld dat je zeker niet mag opstarten van af de dvd of usb stick ...
jij heb je dus een dvd aangemaakt !
jij diende bijgevolg gewoon de Windows 8.1 te draaien en deze zelf gebrande dvd (Windows 10 upgrade ) te openen via de verkenner ...
je zou dan vervolgens de setup.exe dienen op te starten om de upgrade te starten maar er dient nergens een licentie te worden ingegeven ..
 
maar aangezien dat ik zo stom geweest ben om die mediatool te stopen terwijl die bezig was

aanzien ze nu mijn windows al illegaal

ik heb geen dvd gemaakt omdat ik gestopt ben terwijl mediatool bezig was
(weet ge hoeveel keer ik met mediatool geprobeerd heb ge zou voor minder tureluur worden )

had beter dit gedaan vele berichtjes eerder
of zou het nu de moment zijn om het zo te laten ?
en verder met mijne windows 8,1 verder doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan