Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
ik wou vandaag maar eens windows upgraden ik heb nu windows 8,1

Zoekresultaten voor "WindowsUpdate_C190011F OR WindowsUpdate_dt000"‎‏ (0)

win.JPG
 
heb naar update's gezocht en ge installeert maar kan nog niet verder


en nu staat er laatst naar update's gezocht staat nu op nooit en update's geinstaleerd op nooit

(tussen haakjes als ik hier een bericht verstuur krijg ik een wit blad moet ik terug naar pctuts forum
ik zie nu dat het niet aan mijn pc ligt dat wit blad maar aan't forum )
 

Bijlagen

  • win2.JPG
    win2.JPG
    40.2 KB · Weergaven: 180
volgens de afbeeldingen zijn de update problemen opgelost ...
daarom de vraag of je de foutmelding (zie eerste afbeelding ) nog steeds krijgt te zien !

**gisteren waren er wat problemen op het forum ....
 
gisteren had ik nog het zelfde als bij de eerste post ben nu even aan't kijken of dat nu nog zo is

hij is nu windows 10 nog eens aant downloaden ,kan dat nog onderbreken hé omdat je het instaleert dat het heel lang duurt

als het lukt met downloaden ,
wil ik dat instaleren morgen in de dag doen

heb die classic shell er opstaan op de pc kan dat daar iets mee te maken hebben ?
 
eerder had ik ook classic shell in gebruik toen ik hier de upgrade deed van de Win8.1 pro naar de Windows 10 pro dit heeft er dus niets mee te maken ...
ik zou je eerder aanraden om de update stop te zetten en dan de upgrade te doen via het Media Creation Tool
*dit om de reden dat er mogelijk toch iets mis is met het binnen halen van deze update aangezien deze nog steeds bezig is zoals je vermeld .
 
het dowloaden was een half uur nu is die ineens beginnen met instalatie voorbereiden
op download stoppen drukken ?

heb gedrukt haha zal morgen eens zien naar die Media Creation Tool

dank je wel Qtex
 
nee laat nu alles gebeuren omdat deze nu met het downloaden gedaan is ..
je zegt zelf dat deze nu bezig is met het voorbereiden ....
sebiet krijg je dan de melding dat het upgraden van start kan gaan ...
 
Ik heb het ook met Media creation Tool moeten doen voor het wilde lukken. Nu krijg ik ook elke update tot op heden meteen binnen. Dit ook met grote dank aan onze rots in de branding Qtex, want zonder hem zat ik nu waarschijnlijk nog steeds op Win 8.1
 
Media Creation Tool gebruikt

nadat de update's klaar waren en nog wat voorbereid waren
hab die setup gedownload op mijn data schijf

modern setup host werkt niet meer
zal de setup nog eens op een stik zetten en nog eens proberen (heb ik gezien bij microsoft ? maar of dat ga helpen ? kan maar eens proberen hé )

edit: ga maar even wachten of iemand hier een antwoord op heeft, microsoft weet het ook niet denk ik (lachen)
 
bega niet de vergissing om op te starten vanaf een zelf aangemaakte dvd of usb stick ook al gebruik je het Media Creation Tool !
je dient op te starten met de Windows 8.1 en dan pas het Media Creation Tool te starten ...
je krijgt dan de optie om rechtstreeks te upgraden of je kiest om je een dvd of usb stick aan te maken .
hoe dan ook indien je voor een dvd kies of voor een usb stick dan dien je deze in de verkenner van de Windows 8.1 te openen en vervolgens de setup.exe te starten ...
*ik herhaal dus nog eens dat je bij een 1ste keer dat je upgrade NIET mag opstarten vanaf de dvd of usb stick !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan