Windows 10 Windows-10-21h1 nu beschikbaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
We recommend you wait for Windows Update to automatically install this update on your PC. This is a particularly small update with very few changes, so there’s no reason for most people to rush the process. If you wait, you will have less chance of encountering a show-stopping bug on your PC.

bron
 
De eminente website How-to-Geek raadt aan om te wachten op de uitnidiging tot upgrade om alle verassingen en herhalingen te vermijden. De update is niet zo ingrijpend dat het veel zou verannderen, wat hier al werd vermeld.

BTW (=terloops gezegd) Alle jongeren spreken Engels en de ouderen hadden zeeën tijd om een basiswpoordenschat te leren.:)
 
BTW (=terloops gezegd) Alle jongeren spreken Engels en de ouderen hadden zeeën tijd om een basiswpoordenschat te leren.:)

Weet ik ook hoor, maar we willen zoveel mogelijk mensen kans geven te begrijpen wat gezegd wordt : basis principe van PCTuts, dat gebruik van het NL.
We verplichten niemand om zich het Engels vertrouwd te maken... ;)
 
BTW (=terloops gezegd) Alle jongeren spreken Engels en de ouderen hadden zeeën tijd om een basiswpoordenschat te leren.:)
Dit is een veronderstelling. Ik ben 73 en die zeeën van tijd heb ik zeker niet. Ik kreeg met mijn pensioen veel tijd die in de kortste keren opgevuld werden. Op vandaag vraag ik me af waar ik vroeger de tijd haalde om bijna 10u per dag van huis weg te zijn om te werken. Iedereen denkt hetzelfde en komt met iets om wat van je tijd te vragen. Voor je het weet komt het boven je kop als je niet oplet.
 
De eminente website How-to-Geek raadt aan om te wachten op de uitnidiging tot upgrade om alle verassingen en herhalingen te vermijden. De update is niet zo ingrijpend dat het veel zou verannderen, wat hier al werd vermeld.

BTW (=terloops gezegd) Alle jongeren spreken Engels en de ouderen hadden zeeën (van) tijd om een basiswpoordenschat te leren.:)
Denken ze zelf misschien...
BTW: wat denkt u van uw eigen tekst hierboven...
 
Philip ik heb toen naar jou geluisterd geen update gedaan maar na een tijdje ging het van zelf.
Weg gehaald maar kwam steeds terug vervelend en opdringerig.
Merel in de jaren 50 hadden we geen Engels op school, ben 75 jaar reken maar uit, misschien een leuk weetje voor jou.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mik
(overgenomen uit topic: verdwenen herstelpunten maar lijkt hier gepaster)
Kunnen zij die 21H1 hebben geïnstalleerd eens nakijken of hun herstelstationinstelling (desgevallend) nog staat ingeschakeld? Graag een reactie.
Bedankt bij voorbaat.
 
Philip nee.
Kan op de werkbalk de icoons van verkenner en Google niet meer de pulldown openen met me rechter muisknop.
Ook Windowsedge komt steeds terug.
Heb op Google gezocht voor een oplossing en geprobeerd maar niets.
Weet jij een oplossing of een idee.
 
Windows Edge zal idd. blijven aandringen - kan je best gewoon installeren/updaten en als je het niet wil gebruiken laat je het nadien gewoon links liggen. Maar het zit verweven in Windows. Het kan blijkbaar verwijderd worden maar ik ken de details niet en het sop is de kool niet waard denk ik.
 
het puldown menu reageert hier ook trager maar is te gebruiken ..
soms reageert deze van de eerste keer, soms pas als ik meermaals herhaaldelijk op de rechter muis knop klikt ..
het verwijderen van de edge browser kan problemen geven voor sommige toepassingen .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan