Windows 10 build 10565 en wat er veranderd !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij is dit hier vanaf een pre installed Win 8.1 netbookje, dus ik heb geen key. Dus ik kan ook geen clean install doen. dus zoals het gegaan is bij mij vind ik het wel ok hoor, ik moest echt niets gaan zoeken geen driver usb stickje maken en zo, alles in 1 keer, al duurde het wel heel erg lang allemaal vond ik.

Ik heb de build 10565 file al binnen gehaald die jij hier hebt gepost Qtex, maar heb hem nog niet geinstalleerd. Zie er ook een beetje tegenop moet ik eerlijk zeggen. Krijg ik hem met de updates gewoon mee binnen? Of moet je een re install gaan doen voor die nieuwe build Qtex?
 
ik heb er duidelijk bij vermeld dat deze nog de preview versies waren en het installeren hier van op eigen risico is ...
je kan beter wachten tot je huidige versie automatisch vervangen word door de nieuwe build !

neen een re-instal is niet nodig vermoed ik !
let op ik heb deze niet in gebruik en wacht tot deze vanzelf binnen komt !
 
ik heb er duidelijk bij vermeld dat deze nog de preview versies waren en het installeren hier van op eigen risico is ...
je kan beter wachten tot je huidige versie automatisch vervangen word door de nieuwe build !

neen een re-instal is niet nodig vermoed ik !
let op ik heb deze niet in gebruik en wacht tot deze vanzelf binnen komt !

Ok dank je wel Qtex, ik ga dan de download weer van mijn klein schijfje verwijderen. Ik had al zo een vermoeden dat ik weer iets over het hoofd had gezien. Gelukkig besef ik het van mijn eigen dat ik sneller wil lezen dan dat ik kan lezen.
 
Uit wat ik begrijp kun je een nieuwe kale installatie uitvoeren met een update versie om te gebruiken als upgrade . Een Update betekent dan een versie waarmee je onmiddelijk de computer kan booten, en de Upgrade niet moet uitvoeren vanuit windows zelf .Als je in het bezit bent van een produktcode van W7 - W8 of W8.1 die bij de machine hoort , moet je alleen de producktcode in W10 veranderen in die werd gebruikt in W7 - W8 of W8.1 . Volgens mij is dat alleen van toepassing als je zelf een W7 - W8 of W8.1 gekocht had , en niet op de voorgeïnstalleerde .
 
ik begrijp hier niet wat je bedoeld ...
je vermeld hier iets wat bij mij dubbelzinnig overkomt !
ik citeer een deel uit je bericht , namelijk de eerste regel !
Ranger zei:
kun je een nieuwe kale installatie uitvoeren met een update versie om te gebruiken als upgrade
 
Op mijn computer staat W7 en wil die upgraden naar W10 . Ik start met mijn computer op met dat W10 update schijfje .
En wat kan ik met dat W10 schijfje , als het zo is als bij de vorige windows kale installaties . Ik kan kiezen mijn programma's , bestanden en instellingen behouden.
Ik kan ook kiezen voor een nieuwe installatie en hierbij word gevraagd waar je de nieuwe installatie wil uitvoeren , en je kiest de partitie waarop W7 staat geınstalleerd . Krijg je als waarschuwing , op deze partitie bevind zich al een windows installatie , wil je deze 1. formateren en verder gaan, of 2. de installatie afbreken. Je kiest voor 1 en de partitie word geformateerd en de installatie gaat verder .
Normaal bij W7 moet je dan de produkt activeren binnen 7 of je windows is onbruikbaar en kan je herbeginnen. Nu na de installatie van W10 ga je in Start > Systeem een produktcode vinden , die je zal moeten veranderen in de produktcode die je gebruikt hebt om je W7 te activeren .
Heb je geen W7 - W8 of W8.1 produktcode zal je er eentje mogen kopen voor je W10 te activeren
 
ok ik snap het nu maar dit is enkel van toepassing op de nieuwe build 10565 Windows 10 zoals je na kon lezen in het openings bericht van dit topic !
 
Ja dat had ik ook begrepen. Volgens mij doet Microsoft dit omdat al velen de gratis Upgrade verkeerd uitgevoerd hebben . Er zijn er die denken ik ga mijn harde schijf formateren en met die gratis upgrade op USB stick of DVD schijfje zetten en booten zal dat wel lukken om de upgrade uit te voeren.
 
succes ermee ... zoals je in het filmpje zult zien kun je kiezen voor beide ..
je verkrijgt dan 1 iso bestand waar je de keuze heb tussen de x86 (32 bit ) of de x64 bit

*ik heb ze hier opgehaald zoals dit te zien is in het filmpje ( werd tevens door mezelf aangemaakt )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan