Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb jaren google chrome gebruikt, maar met windows 10 wilde ik trouw zijn aan hun programma's en edge gebruiken.
Vandaag nog geprobeerd met mijn paspoort in te loggen in of bij een staatsinstelling maar niks lukte met edge. Chrome geïnstalleerd en oeps, alles werkte.
Heb al meerdere keren het bericht of melding ontvangen, werkt niet met windows edge.
Zou nu terug willen starten met chrome, had vroeger een app, extentie of hoe het ook noemt om bij opstart een keuze te hebben uit verschillende schermen met verschillende sites. Je moet natuurlijk zelf de sites en tabbladen toevoegen. Maar ik weet in het geheel niet meer welke deze app voor google chrome was. Firefox had onder dezelfde naam ook zoiets. Wie zet mij op weg?
 
Klik op het pictogram Gereedschap. Ashampoo_Snap_2016.01.21_18h27m50s_003_.png
Ga in Opties naar het tabblad Basisinstellingen.
Wanneer Google Chrome start zet je een vinkje bij Open de volgende pagina's.
Klik op Toevoegen.
In het invoer-vak voer je de internet adressen van de websites in.
Klik op Sluiten.
Als je nu de browser opnieuw opstart, zie je elke toegevoegde site in een eigen tabblad verschijnen.
 
klopt, maar had vroeger een app waar je elk tabblad kon vullen met tegels. Zoveel tabbladen maken als je wil en per tabblad volgens eigen instelling heel veel tegels maken. Probleem is dat ik me de naam van die app niet herinner.
 
Denk dat ik verkeerd begrepen word. Ik zoek geen app voor windows 10, wel één voor google chrome draaiend onder windows 10.
Vroeger had ik een extensie voor Firefox en chrome zodat ik chrome kon opstarten met een scherm vol tegels, en bovenaan een keuze voor nog heel veel bladen met tegels, alles per categorie. Ik weet alleen de naam van die extensie niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan