Windows 10 Windows 10 EDGE geen videos

Status
Niet open voor verdere reacties.

marfra10

Steunend Lid
Vip Lid
Hallo,
Edge blokkeert het afspelen van videos. Nochtans staat Flash Player aan onder de instellingen van Edge. Bij het testen van Adobe Flash Player krijg ik de melding "Kan de pagina niet bereiken".
Met andere Browsers (Chrome, Safari, Firefox) zelfde probleem. Flash Player Adobe meldt "Flash Player Disabled".
Via de site van Adobe heb ik reeds alle instellingen geprobeerd, zie "https://helpx.adobe.com/be_nl/flash-player/kb/flash-player-issues-windows-10-edge.html"
Hoe kan ik dat definitief voor alle Browsers oplossen?
 
ik geraak er niet aan uit en dacht ook dat de oplossing er in zat om de edge te herstellen maar blijkbaar dus niets afgedaan heeft ..
mocht je een herstelpunt beschikken van voor dit probleem zich voordeed dan kun je opteren om deze te gebruiken …. denk er aan dat je de herstel optie neemt om dit herstelpunt te gebruiken buiten Windows om *probeer jij een herstelpunt terug te plaatsen vanuit Windows zelf dan geeft deze een fout aan ..
heb jij géén herstelpunten en wil jij ook deze video's kunnen kijken dan kun je wellicht voor het opnieuw instellen van deze pc gaan ..
 
Hallo Qtex,
Ook in Firefox en Chrome heb ik het probleem met videos afspelen.

Rond 10 juli 2019 heb ik nog een herstelpunt aangemaakt binnen Windows.

Echter een herstelpunt terugplaatsen "buiten Windows" om heb ik nog nooit gedaan.

Hierbij advies gevraagd hoe dit moet.
 
of je start op vanaf een installatie media hetzijnde een dvd of een usb stick of je start op vanaf een herstel cd of usb ..
hoe dan ook na het ingeven van de land/taalinstelling kies je herstel >geavanceerde herstelopties >systeemherstel "Windows herstellen vanaf een herstelpunt dat op uw pc opgeslagen is "
Ashampoo_Snap_donderdag 13 juni 2019_17h25m34s_001_.png


**denkelijk kun je ook via instellingen >bijwerken en beveiliging>Systeemherstel>Gavanceerde opstart opties naar systeemherstel gaan om de optie te gebruiken van "Windows herstellen vanaf een herstelpunt dat op uw pc opgeslagen is "
 
Hallo Qtex,
Ik had een USB stick met herstelpunt van rond 10 juli 2019 maar Windows zegt me dat het geen recente versie is.
Als ik via instellingen ga, binnen Windows dan, krijg ik dan die foutmelding dat systeemherstel mislukt is?
 
als Windows deze melding geeft dan is dit herstelpunt wellicht er eentje van voor versie 1903 ...
mogelijk dat je deze wel kunt gebruiken indien jij opstart vanaf een opstart medium om buiten Windows om dat herstelpunt te gebruiken .. .maar dan dien je wellicht opnieuw te upgraden naar versie 1903.
 
Hallo Qtex,
Dank voor de tip maar ik zie er tegen op want met uitzondering van video's openen in nieuwsbrieven van sommige kranten, werkt alles naar behoren. Wat ik wel deed is nog eens systeemherstel vanuit Windows. Dit gaf echter een foutmelding zoals je eerder aangaf. In de melding stond dat een anti-virus programma de oorzaak kon zijn. Dus anti-virus uitgezet en nog eens geprobeerd, echter met opnieuw dezelfde foutmelding (zie bijlage). Ik zal maar wachten op een upgrade van Windows 10 ...
 

Bijlagen

  • EDGE Videos Systeemherstel 2019-07-19l.JPG
    EDGE Videos Systeemherstel 2019-07-19l.JPG
    37.2 KB · Weergaven: 97
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan