Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemiddag,

ben onlangs overgestapt naar windows 10 op een andere laptop en nu kan ik niet meer inloggen op m'n live mail want ik ben het wachtwoord vergeten en kwijt.
Als ik een nieuw account aanmaak moet ik al m'n mailadressen informeren dat ik een ander mailadres heb.
via windows werkt ook niet want dan krijg je een mail uit de US dat zij niet geloven dat je bent wie je bent, dat schiet dus niet op.
Hoe kom ik in live mail 2012.

Groet Harry de Graaf
 
het betreft dus om de Windows Live Mail te gaan en men bedoeld hier met het wachtwoord waarschijnlijk de inlog gegevens verkregen door je provider ...
ben je een Telenet gebruiker dan dien je dus je Telenet gebruikersnaam en je Telenet wachtwoord in te geven ...

Ashampoo_Snap_2016.06.03_16h16m31s_001_.png
 
ik snap het niet helemaal maar heb je in windows 10 een adiministrator account aangemaakt via windows outlook mail dus de mail van windows 10
met welk email adres heb je dat gedaan als dat met je livemail adres was is de wachtwoord van je adminaccount pc dus ook je live mail wachtwoord

als je daar een ander adres voor gebuikt hebt
kan je in die outlook onder accounts ook je live adres toevoegen
als je je wachtwoord van die live kwijt bent kan je daar ook een nieuw wachtwoord aanvragen
in windows 10 werkt live niet meer maar kan je wel ja livemail adres gebruiken de contact personen vind je dan terug onder alle apps onder de P personen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan