Windows 10 Windows 10 op mac

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een Mac met scanner v500 Epson. na installatie van Catalina kan ik de scanner niet meer gebruiken omdat er geen driver is en Epson deze ook niet meer uitbrengt. Ik heb ook Windows 10,op de Mac (parallels) en wil nu de scanner via Windows gebruiken. Na installatie van de juiste driver wordt de scanner niet herkend na aansluiting op een usb poort. Ook een stick wordt onder windows niet herkend op de Mac, wel onder os. weet iemand een oplossing zodat ik weer dia kan scannen
 
Is de volledige naam van jouw scanner Epson Perfection V500 Photo?
Indien ja, dan heeft Epson toch wel een driver voor Catalina. Die driver werd uitgebracht op 11 december 2019:
4def2969b5-Ashampoo_Snap_2020.06.01_12h54m43s_001_.png

Je vindt de driver en de Epson Software Updater hier: https://www.epson.nl/support?productID=2610&os=36#drivers_and_manuals
 
De site van Epson geeft aan dat Catalina 10.15.5 (64 bits) niet wordt ondersteund; ook in een mail van Epson kreeg ik de
bevestiging. Zij adviseren image capture maar daarmee kan ik geen dia’s scannern.
mijn probleem is waarom de Epson scanner niet wordt gezien via usb onder Windows 10 terwijl,wanneer ik dit uitprobeer op een laptop Met Windows 10 dir perfect werkt
 
Als porrelaar gelijk heeft en je de driver voor Mac kan downloaden is er toch geen reden meer om hem via Windows te willen benaderen ? Installeer gewoon de driver in je MacOS dan hé ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan