Status
Niet open voor verdere reacties.

luc

Erelid
Windows 8.1 UPDATE is nu te downloaden in de STORE Windows 8.1 Update 01.jpgWindows 8.1 Update 02.jpg
 

Ow, das straf. Micrsoft wilt blijkbaar toch nog centjes gaan halen bij de bedrijven dan. Schandalig!
Heb op men werk de Microsoft partner licenties, dus daar is de upgrade wel "gratis". Maar langs de andere kant gaan ze de activering voor Windows 7 stoppen, eind november. Dus gedwongen naar Windows 8... hebben ze nooit gedaan met XP, die kan je nog steeds activeren. Is gewoon om hun cijfertjes omhoog te krikken. Dat ze een groter marktaandeel in Windows 8 kunnen voorleggen. Beetje zielig, hun policie.
 
toch heb ik hier al een groot nadeel gevonden bij deze 8.1
de optie systeemkopie hebben ze achterwegen gelaten
misschien kan dat ook via herstelstation dat moet ik nog eens testen
ik hoop het wel wand deze optie gebruikte ik wel 1 keer per maand dan zat ik altijd save
foei Microsoft (onpl)
 
@ dendanny
om een systeemkopie aan te maken klik je in het configuratiescherm op de vermelding Windows7bestandsherstel
deze optie maakt dan een volledige systeem image aan ..ook de bijhorende opstart cd kun je dan aanmaken


image aanmaken onder de Win8.1
** de optie bestandsgeschiedenis dient men in versie 8.1 aan te klikken ...
links onder in de hoek komt dag in het blauw vermeld staan Back-up van Systeemkopie deze klikt men aan ..
en vervolgens kom je dus in de Wizard die je toelaat een image aan te maken van je systeem.
 
Laatst bewerkt:
dan denk ik dus dat deze toepassing enkel beschikbaar is voor diegene die de upgrade gedaan hebben van Windows 7 naar Windows 8 en daarna de upgrade naar Windows 8.1 .
**aanbevolen is dan via deze optie Windows7bestandsherstel een backup aan te maken naar een externe schijf ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan