Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb windows 8 geinstalleerd met de cd maar heb geen internet meer heb een hp pc alles werkten prima maar mijn router pakten geen internet heb mijn windows 7 weer moeten installeren kan iemand mijn helpen connie
 
Of een draadloos kaartje, desnoods in USB stick vorm aanschaffen als er geen ruimte meer is op het moederbord, dat wel op Windows 8 werkt als wifi een vereiste is.
 
DriverPack Solution >> Download drivers installation software

als je deze eerst opslaat op je pc daarna brand je deze op een cd-rom; steek hem dan op als je pc met win8 opstaat in je player en klik op drivers installeren
hij download alle drivers inclusief drivers voor je verbinding geschikt voor xp vista 7 en 8

of kijk eens naar deze
http://www.softpedia.com/progScreenshots/DriverPack-Solution-Professional-Screenshot-160199.html

ik gebruik deze ook en het werkt perfect alle drivers worden geinstalleerd en tis gratis
ook de draadloze worden mee geinstalleerd
deze is een oplossing voor je probleem.
ik werk ook met een asus en de andere is een hp en werkt op alle beide succes ermee
nog vragen hieromtrend?
 
graag gedaan je gaat zien alle drivers worden geinstalleerd en teveneens geupdate;)

Ik denk niet dat het zo simpel zal zijn. Die applicaties gaan relaas bieden aan een ouder, en mogelijk nietmeer ondersteund apparaat.
Het valt te proberen natuurlijk, maar ik zou er niet vanuit gaan dat alles van een leien dakje gaat lopen.
 
graag gedaan je gaat zien alle drivers worden geinstalleerd en teveneens geupdate;)

Deze software zij niet betrouwbaar zelf al getest en virus binnen gekregen de drivers worden van overal gehaald en je hebt er zelf geen controle over.
Als je wifi gebruikt sluit de pc aan op kabel voor internet meestal vind windows 7 of 8 zelf de drivers.
 
als ik daar even mag op reageren is deze wel belangrijk voor win8: bij de win7 werden de drivers mee geinstalleerd.bij win8 enkel de driver voor draadloos waar je je wachtwoord dient in te vullen verder dien je andere drivers te downloaden op de site van u fabricant
en deze software is wel vertrouwbaar.ik gebruik het altijd als ik mijn pc herinstalleer voor de drivers worden gedownload op je pc zoekt deze eerst naar nieuwere versie,s dan krijg je de mogelijk om die drivers die je nodig hebt aan te vinken en herinstalleren
@tuts ik heb deze al verschilende keren gebruikt tientallen keren en heb hiermee geen virus binnen gehaald
en verder met deze software word eerst een herstelpunt gemaakt en eventueel backup dus volledige veilig
 
als ik daar even mag op reageren is deze wel belangrijk voor win8: bij de win7 werden de drivers mee geinstalleerd.bij win8 enkel de driver voor draadloos waar je je wachtwoord dient in te vullen verder dien je andere drivers te downloaden op de site van u fabricant
en deze software is wel vertrouwbaar.ik gebruik het altijd als ik mijn pc herinstalleer voor de drivers worden gedownload op je pc zoekt deze eerst naar nieuwere versie,s dan krijg je de mogelijk om die drivers die je nodig hebt aan te vinken en herinstalleren
@tuts ik heb deze al verschilende keren gebruikt tientallen keren en heb hiermee geen virus binnen gehaald
en verder met deze software word eerst een herstelpunt gemaakt en eventueel backup dus volledige veilig

Ieder zijn mening er over hee ;)
 
ja hoor @tuts geen probleem langs de eene kant heb je gelijk.maar dat kan je voor krijgen met eender welk software je download hee.(virus) maar met die software heb ik tot nu toe geen problemen gekend
er staan ook gewone software in zoals u torrent maar die hoeft je niet aan te vinken het gaat hier over drivers voor verbinding te maken die zal hij/zij dienen aan te vinken.eerst slaat hij informatie op en dat kan je zien bovenaan met welk merk pc dat je werkt proccesor enzo en welke virus waar je mee werkt.dat zie je allemaal daarna pas krijg je een lijst te zien met alle drivers deze dien hij/zij enkel aan te vinken.;)
 
als ik daar even mag op reageren is deze wel belangrijk voor win8: bij de win7 werden de drivers mee geinstalleerd.bij win8 enkel de driver voor draadloos waar je je wachtwoord dient in te vullen verder dien je andere drivers te downloaden op de site van u fabricant...

Als ik hier ook even mag op reageren. Dit is zeker geen standaard procedure wat je hierboven beschrijft. Dit is misschien voor jouw systeem persoonlijk van toepassing, maar in regel dien je ALLE voorziene drivers mee te installeren en up-to-date te houden. Het is dus zeker niet zo dat Windows 7 standaard alle drivers mee installeerd, buiten de driver voor je WiFi. Microsoft voorziet inderdaad standaard een groot aanbod drivers, maar is nooit zo up-to-date hiermee als de hardware vendor zelf in veel gevallen. Het is ook zeker aan te raden je hardware drivers te gaan halen bij een betrouwbare weblink van de vendor zelf. Zo heb je trouwens ook versie controle etc.
Zulke tools zoals DriverPack Solution zijn misschien nuttig voor mensen die in bovenstaande handelingen niet zo bekwaam zijn, en kunnen daar wel een oplossing voor bieden. Maar dan nog geeft dit geen garantie. Niet alle drivers blijven up-to-date gehouden door de vendor hiervan. vb. Geen 64bit uitvoering van een driver.
Een ander nadeel wat ik gelezen had; die tool past je OEM informatie aan en installeerd een (volgens de reviewer) een vervelende service.
 
@dragon ook zoals bij @tuts geef ik je gelijk daarin.als je rechtstreeks naar de website gaat van je fabricant van je pc dan kan je daar inderdaad ook alle drivers vinden voor je pc inclusief je internet verbinding drivers.maar als deze dan al is aangepast voor windows8 versie en dat je over een tweede pc bezit.in dit geval is het wel behulpzaam om driverpack solution op cd te hebben als je maar zou beschikken over een pc.deze download wel de internetverbindingsdrivers en andere eventueel eenmaal geinstalleerd start je pc opnieuw op en gaat dan via controlle naar apperaat beheer daar kan je dan je stuurprogramma,s laten bij werken waar een driehoekig vakje bijstaat zou doe ik dat en ondervind geen last hieromtwege.en verder hou ik mijn pc via windows uptodate
grtj zorro
als ze hier eens naar kijkt.
http://www8.hp.com/be/nl/support-drivers.html
ook heb ik hier een hp waar windows7 (oem) opstond.ik was van zin om daar vista of xp op te zetten ben dan naar de site gegaan daar stond vermeld dat hp xp en vista niet ondersteund geen drivers daarvoor te vinden.zelfs gemaild hetzelfde antwoord.dus heb ik toen vista kunnen installeren maar daar zat ik geen verbinding drivers geprobeerd van win7 noppes dankzij die tool heb ik dan wel verbinding.hp is raar merk zou het niet meer willen
 
Laatst bewerkt:
tja die zullen je niet vandaar uit kunnen helpen vrees ik? bovenaan bericht staat een link klik daarop en je zit op de site van hp vul daar je serienummer van je pc in klik dan op zoeken dan zie je een lijst met netwerkdrivers klik daarop en kan je allerlei zoals (broadcom)wireles drivers downloaden.
serienr vind je aan de onderkant van je pc
ik kan je wel zeggen dat die tool die je gebrand hebt wel degelijk werkt.indien je deze niet durft te gebruiken wat je volste recht is dan hoop ik dat er iemand is die je verder kan helpen
op de site van hp te zien kan upgrade naar win8 kon je 2 jaar geleden niet.dus zal je het daar moeten zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan