Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb windows 8 geinstalleerd met de cd maar heb geen internet meer heb een hp pc alles werkten prima maar mijn router pakten geen internet heb mijn windows 7 weer moeten installeren kan iemand mijn helpen connie
 
ja ik weet het gtex heb ook een hp ik heb me dat al beklaagd hoor.tja ze wilt win8 op haar pc maar heeft geen verbinding de tool die ik haar gegeven heb.heb ik ook gebruikt voor mijn hp waar ik win8 heb opgezet en ik werk hier wel draadloos mee die driver word mee geinstalleerd.echt waar ik ga die persoon geen leugens wijs maken heb wel gezien dat de site van hp veranderd is en dat je kan upgrade naar win8 kon je een jaartje geleden niet enkel win7 drivers.maar ze heeeft deze al gebrand ofterwel gebruikt ze deze of haalt ze iemand bij die daar kennis van heeft of naar de winkel
maar ik zeg wel HET WERKT.
 
ben naar de site geweest heb daar je merk ingevuld en resultaat is word ondersteund win7 en vista en xp x32 en 64 bit geen windows8 besturingssysteem te bespeuren
zoals ze hier al hebben aangegeven zou je met de win7 drivers kunnen proberen? ofterwel die tool hee connie
 
Ik wil me toch nog een laatste keer mengen hier.
1) Je kan op die support site van HP NIET zoeken op serienummer. Enkel MODEL nummer. Dus ook geen product nummer zoals RZ573AA#B14, welke het meest gedetailleerde nummer eigenlijk is.
2) Er wordt vermeld dat die tool WEL WERKT etc... altijd een zeer veralgemening van bij mij werkt dit en dat... Elke PC is anders! Drivers zijn verschillend!
3) Ik werk al jaren professioneel met HP clients en servers. Dit zijn zeer deftige producten en de HP Support is zeer goed. Zowel de website als telefonisch.
4) Een tool die OEM informatie aanpast op een Windows en zelf zen eigen naam invuld is zeer ver van professioneel, zelfs obscuur om het anders uit te drukken. Als ik een PC met zulke tool aantref denk ik zelfs geen 2 keer na om die te verwijderen. Om dan nog te zwijgen van de oorsprong van die drivers? (ivm veiligheid!)

Ik probeer hier een professioneel en correct antwoord te vinden. Maar wat me (een beetje) tegensteekt is dat zulke tool de hemel wordt ingeprezen als het antwoord. Zoals ik reeds vermelde, die tool "kan" soms helpen. Maar iedereen heeft hier zeer terecht zware twijfels bij. Als ik op men werk met zulke app moest komen aandraven, ik denk dat ze me kennis zwaar in twijfel zouden trekken...
 
we zullen het eens proberen ik heb ze allebij op dvd staan dus kunnen we weer terug naar windows 7 ik zou het alleen jammer vinden als het niet gaat ik heb de windows 8 tenslotte gekocht daarvoor ik heb ze een paar dagen al op mijn pc gehad en vond het fijn om er mee te werken maar zonder internet doe je niet veel en anders een nieuwe probleem opgelost maar ja deze werkt nog top connie
 
ik heb dat ook gezien en ik vind het allemaal een beetje verwarrend maar zal eens bellen met hp we komen er wel uit anders gewoon een nieuwe pc alles is opgelost bedankt voor het reageren op mijn vragen connie
 
Ik wil me toch nog een laatste keer mengen hier.
1) Je kan op die support site van HP NIET zoeken op serienummer. Enkel MODEL nummer. Dus ook geen product nummer zoals RZ573AA#B14, welke het meest gedetailleerde nummer eigenlijk is.
2) Er wordt vermeld dat die tool WEL WERKT etc... altijd een zeer veralgemening van bij mij werkt dit en dat... Elke PC is anders! Drivers zijn verschillend!
3) Ik werk al jaren professioneel met HP clients en servers. Dit zijn zeer deftige producten en de HP Support is zeer goed. Zowel de website als telefonisch.
4) Een tool die OEM informatie aanpast op een Windows en zelf zen eigen naam invuld is zeer ver van professioneel, zelfs obscuur om het anders uit te drukken. Als ik een PC met zulke tool aantref denk ik zelfs geen 2 keer na om die te verwijderen. Om dan nog te zwijgen van de oorsprong van die drivers? (ivm veiligheid!)

Ik probeer hier een professioneel en correct antwoord te vinden. Maar wat me (een beetje) tegensteekt is dat zulke tool de hemel wordt ingeprezen als het antwoord. Zoals ik reeds vermelde, die tool "kan" soms helpen. Maar iedereen heeft hier zeer terecht zware twijfels bij. Als ik op men werk met zulke app moest komen aandraven, ik denk dat ze me kennis zwaar in twijfel zouden trekken...

je mag je mengen hoor dragon geen probleem.inderdaad is die tool mischien in ieders ogen een onnozel oplossing.ik gebruik deze dan wel en werkt.ook de draadloze driver voor mijn hp.pc
als je moet proberen met de win7 of vista drivers wat is dan de oplossing dan wel?
 
ik heb dat ook gezien en ik vind het allemaal een beetje verwarrend maar zal eens bellen met hp we komen er wel uit anders gewoon een nieuwe pc alles is opgelost bedankt voor het reageren op mijn vragen connie

je spreekt over een nieuwe pc? wat heb je dan te verliezen?om win8 erop te zetten en die tool eens te gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan