Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh nee? Nooit het grote publiek? Niet bij de consument nee, maar in het bedrijfsleven was het jarenlang nummer één wegens stabiliteit en ondersteuning!
 
Oh nee? Nooit het grote publiek? Niet bij de consument nee, maar in het bedrijfsleven was het jarenlang nummer één wegens stabiliteit en ondersteuning!

Is wel waar ja.
Tot Windows NT 4.0 en later Windows 2000 ten tonele kwam.
 
Lees het nu pas, is al een iets wat oud topic.

Maar met OS2 /Warp was helemaal niets mis mee. Heb dit tot een paar jaar terug nog dagelijks gebruikt.
 
en ik ben klaar met windhoos , en zeker windhoos 8:yahoo:

Als Helpdesk zal je toch kennis moeten hebben van de meeste besturingen om mensen te helpen lijkt mij -)5


Mijn hoofdbesturing zal Windows 8 niet gaan worden vrees ik, maar natuurlijk heb ik het wel op een PC staan en als ik tijd heb ben ik er mee aan het spelen en onderzoeken. Ik lees ook héééél veel andere forums en vul alle knowhow die ik tegenkom in mijn database.
Komen er vragen op ons forum, dan zoek ik eerst in mijn database en als het mogelijk is, test dit eerst uit op een pc. Soms probeer ik een probleem te simuleren zodat ik dezelfde fout krijgt als de topicstarter.

En verder antwoord ik alles rechtstreeks wat in mijn brain is blijven hangen.
 
enerzijds heb je gelijk wat betreft de kenis over windows 8
maar ook ik zal me de windows 8 gewoon laten voorbij gaan ...de reden hier voor is dat ik maar over 1pc beschikt
en zeker de win8 niet op een 2de partitie wil zetten in dual boot .
 
ik beschik wel over meerdere pcs./laptops
en daar pruts ik ook veel mee.
probeer veel zelf uit.
het zijn allemaal die ik zelf gerepareerd heb.
maar windhoos 8 is echt (nog)niet voor de pc/laptop bestemd, mijn inziens..
ps. ik lees wel veel op internet , doe daar ook veel mijn kennis op.
en sla dit ook op, op een oud laptoppie..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan