Windows 11 Windows backup maken door middel van bestandsgeschiedenis.

Merel

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb al veel procedures trachten te volgen die op internet te vinden zijn, maar ben er nooit in geslaagd.
Ik wens gewoon van de C: een backup maken naar een extern usb apparaat. (HDD, SSD, of flashdrive)
Dit laatste moet uiteraard ook kunnen opstarten als de C: niet kan opstarten.

Is iemand er ooit in geslaagd om dit te doen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
indien de ts via het oude configuratiescherm gaat naar bestandsgeschiedenis en vervolgens links beneden op backup van systeemkopie klikt komt hij vervolgens de optie links boven tegen om een systeemherstelschijf aan te maken ..met deze systeemherstelschijf dient hij dan via het bios aan te geven daarvan te willen opstarten ..
eenmaal hij via deze systeemherstelschijf opgestart is kan hij de backup van systeemkopie benaderen *'heb dit verleden week nog toegepast ..*
*gebruik een dvd om de systeemherstelschijf aan te maken en geen cd .. een cd is te klein

Ashampoo_Snap_zaterdag 8 november 2025_17h31m19s_001_.png

Ashampoo_Snap_zaterdag 8 november 2025_17h35m43s_002_.png

Ashampoo_Snap_zaterdag 8 november 2025_17h36m08s_003_.png

@Aardbei of je koopt een externe usb writer .
*eerder werden hier op pctuts dergelijke herstel iso's aangeboden ..deze werden destijds door mij aangemaakt ..
via power.iso {volwaardige versie) werden de bestanden onttrokken van de aangemaakte herstel cd ..om vervolgens dan ook de opstart.bif toe te voegen ..anders was de iso nooit opstartbaar...
aangezien ik de volwaardige power.iso kwijt ben lukt het mij niet meer ..
kan deze weer aankopen maar vind het niet noodzakelijk.

Terug
Bovenaan