Status
Niet open voor verdere reacties.
Windows foutmelding
Wie kan mij aub helpen met het volgende : Ik weet ik laat niet vaak van mij horen
maar nu heb ik jullie echt nodig en hoop dat iemand mij kan helpen
Windows

Probleem: Videohardwarefout
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
WD-20140817-1423-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Windows
Probleem: Onverwacht afgesloten
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
082314-21387-01.dmp
sysdata.xml
WERInternalMetadata.xml
Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven
Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Lieve groetjes xxx Melina
 

Bijlagen

  • vandaag.txt
    867 bytes · Weergaven: 138
Malwarebytes free werkt out of the box zonder problemen. Kopen dien je helemaal niet te doen. Is nergens voor nodig. De extra's die ze aanbieden werken ofwel storend (website blocker), ofwel niet goed (realtime access protection). Heb dat ooit gekocht, en altijd gebruikt zonder de "voordelen" van die betalende versie. Dus met de gratis kan je evengoed alles scannen en zelfs gevonden malware verwijderen.

Ik zie nog steeds de MySafeProxyMonitor app. Dit is niet echt een virus, maar heeft wel een erg twijfelachtige reputatie.
MySafeProxy | Start surfing secure and privately today.

Komt erop neer dat je al je internet verkeer langs de één of andere Russische proxy server laat passeren, zogezegd voor je "veiligheid". Niet echt veilig mijn mening, integendeel.
 
Een web proxy server is een soort buffer tussen een client en een webserver. Maw, wanneer een client computer (vb jouw pc) op internet surft mbv een web proxy server, gaat al het internet verkeer door deze proxy server. De aanvragen van jouw computer om bijvoorbeeld een website zoals HLN te laden, worden gestuurd naar zulke proxy welke de aanvraag op zich doorstuurt naar HLN. De websitegegevens worden gedownload naar de webproxy server en vervolgens doorgestuurd naar jou computer.
Gevolgen:
De aanvraag van de HLN website komt zogezegt niet van jouw PC, maar van een andere computer (De Web Proxy server geloceerd in vb Rusland). -> Je bent onzichtbaar voor HLN.

Nadeel: Al het niet versleutelde netwerkverkeer passeerd die proxy server en kan opgeslagen en geanalyseerd worden. Maw, alle gegevens ingevoerd op de website kunnen onderschept worden. Uiteraard enkel bij HTTP/FTP websites, niet voor HTTPS omdat daar de data versleuteld is en niet te lezen valt door een "man in the middle" applicatie zoals een web proxy.
 
Wel, als er iets geinstalleerd staat op je computer wat je niet(meer) wilt, kan je dit meestal gewoon verwijderen op de normale manier.
Naar je configuratiescherm gaan en daar via het overzicht van geinstalleerde software het programma gewoon verwijderen.
Malware zelf gaat daar natuurlijk niet tussen die lijst staan, maar vermoedelijk de besproken applicatie wel.
 
Goedeavond Ddragon het is al 3 dagen niet meer gebeurd dat bluescreen gedoe
en heb enkele keren malware laten scannen en telkens krijg ik dezelfde boodschap zie bijlage
malware.jpg

fijne avond xxx
 
@Melien
jij heb google chrome geinstalleerd gehad en daarbij is dus extra's meegekomen ...
in je afbeelding zie ik echter " negeer eenmaal " vermeld staan ...
dit moet dus aangepast worden naar verwijderen of in quarantaine plaatsen en daarna verwijderen ,doe je dit niet dan blijft deze immers op je systeem aanwezig !
Ashampoo_Snap_2014.09.05_20h54m03s_003_.jpg
 
Goedeavond bedankt iedereen om mij te willen helpen
maar ik vrees het ergste pffff en moet formatteren ofzo -m-
Juist blokkeerde het scherm weer " Beeldscherm werkt niet en windows heeft het hersteld "
tenzij er een mirakel zou gebeuren ofzo ...
groetjes xxx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan