Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ;

Ik heb windows home pro gekocht met mijn domme kop,
het was een iso met s/n
kan ik die iso branden en dan als eerst opstartbare zetten en zo zo over mijn home versie zetten
ga ik iets verliezen, ben ik instelliingen kwijt, enz, enz.., kan ik het serienummer veranderen en krijg ik dan zo ook de pro??
ik weet niet of de fall upgrade in die nieuwe windows zit
graag een beetje hulp
thanks
ed
 
sorry als ik op de link klik kom ik hier uit

5a07901f08588-toepassing_starten.jpg


als ik op uw versie van windows controleren druk dan moet ik een toepassing starten en dan zit ik vast , weet niet wat te doen
 
ah zo zit dit, de vorige foto was de verkeerde van die creation tool, was toen ook al behoorlijk moe!
het is nu 5.59h,
ga nog wat slapen want moet straks gaan werken.

Ed
 
Opgelet : je gebruikt best de edge om de upgrade assistant op te halen ...zodat je deze zelf kunt starten !
via de Firefox kon ik deze wel ophalen maar wilde deze dan ook direct beginnen met het upgraden ...
 
ik vind dit goed om direct te upgraden of moet ik nog op iets wachten,
bugs of zoiets?

a little help please Qtex
als ik op koppeling open dan moet ik kiezen voor bv firefox, ik heb die gedaan via program files en de exe opgezocht en dan op openen gekllikt
maar er gebeurt niets
zie foto

5a08ce8219f32-koppeling.png




hoe moet ik eigenlijk die upgrade laten starten,
ik klik op die upgrade assistent krijg dan een kadertje met koppeling openen(zie boven)
ik voer dan die exe in maar nada
 
gebruik de edge om de upgrade assistant op te halen ....
indien je de Firefox gebruikt en je heb enkel de "instellingen " beschikbaar dan open je de instellingen indien je dus op koppeling openen klikt ...en gaat deze niet van start met het upgraden ...
in het kort Firefox heeft dus een aanpassing gedaan om exe bestanden te gebruiken ...mijn advies is dat je beter de edge gebruikt om naar de link te gaan en zodoende de upgrade assistant ophaalt om deze dan zelf te starten .
 
wil jij absoluut de Firefox gebruiken dien jij een andere toepassing in te stellen ...en daar wringt het schoentje ...aangezien jij dan deWindows10Upgrade24074.exe dient te selecteren om vervolgens verder te kunnen klikken op koppeling openen ....maar aangezien jij deze wellicht nog niet in je bezit heb kun je in het venster niets anders selecteren ...
zie voorbeeld wat ik hiermee bedoel ..
8d365782bc-Ashampoo_Snap_2017.11.13_00h01m30s_001_.png

*daarom dat ik u eerder al meedeelde om de edge te gebruiken .
 
ik heb eens geprobeerd om te dubbelklikken op de instellingen en dan krijg ik dit


5a08d634b6af1-na_dubbelklik_op_instellingen.png



zoek ik dan ook inde program files naar de exe van de edge of ??
en hoe geraak jij aan windows 10 upgrade 24074exe, is dit de upgrade assistent?

dus wat moet ik zoeken in andere toepassing kiezen, de exe van edge?

sorry hoor maar ben pas thuis van het werk en ben behoorlijk moe vandaar dat het er niet zo rap ingaat
 
als ik naar die site ga via de edge krijg ik hetzelfde beeld of de vorige post (maar niet de keuze om een toepassing te kiezen)
waarbij info staat productcode wijzigen en of uw versie van windows upgraden

moet ik daarop klikken en komt die de upgrade assistent dan in de downloads
 
je heb te lang gewacht ..men heeft deze Windows10 upgradeassistant verwijderd ....ook hier opent zich het blad instellingen nu .

je kan via deze link op update nu klikken om de upgrade te starten
 
spijtig maar dan heb ik toch de fall upgrade binnen ja toch,
en geen gebruik van de media creation tool
iemand op het werk zei je moet dit doen met de media creation tool
maar dit geloofde ik niet,
gewoon update nu en ik heb dan de fall upgrade,
juist
ik wacht nog op je antwoord en dan laat ik je gerust
jij gaat ook altijd laat slapen hé, een nachtmens zoals ik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan