Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik schrijf namens koekoek vanop een laptop met Win 8.1 voor een probleem met desktop Win 7 pro.

Op grond top tips XI heb ik mijn pc met de drie aangeduide driver update programma's bewerkt, alles ging goed tot ik Driver Booster gebruikte: gans mijn bureaublad werd een chaos( pictogrammen 5x groter, slaap-en sluimerstand niet meer opgelicht om aan te vinken, email kon niet meer geopend worden, ook geen website meer. Ik heb allerlei remedies geprobeerd via Google( van laptop)en vandaag nieuwe installatie met oem Win 7 pro en herstel van backup van mijn systeem: geen resultaat. Bij begin opstarten volgend bericht :

"Installatie dvd niet geldig!!!!(onbegrijpelijk). B: Windows\system32\USERENV.dll is niet geschikt voor windows of het bevat een fout.
Probeer het programma opnieuw te installeren met behulp van de oorspronkelijke installatiemedia of neem contact met de software leverancier voor ondersteuning ".
Proberen her installeren al een 5-tal maal geprobeerd, om de goesting bij te verliezen-m-
 
het pdf dat ik er neergezet heb is van de acronis true image 2013
deze laat je zien hoe je dus een image ( systeemback-up ) aanmaakt ...
ik kan je niet laten zien hoe jij dan tewerk moet gaan om je systeem te herstellen met behulp van zo een opstart cd ...

Eigenlijk voert Acronis image 2013 hetzelfde uit als
Configuratiescherm > Bac-kup maken en terugzetten.
Kiezen voor Systeemkopie maken .
Na de systeemkopie gemaakt te hebben maak voor alle zekerheid ook een systeemherstelschijfje.
Met het windows7 systeemherstelschijfje kun je desgewenst moest het ooit nodig zijn ook een ander windows systeem herstellen waarvan je regelmatig een systeemkopie gemaakt hebt . Op een externe harde schijf kan men systeemkopies bewaren van meerdere windows systemen en terugzetten .
Zo doe ik het alleszins.
 
Op een externe harde schijf kan men systeemkopies bewaren van meerdere windows systemen en terugzetten .
Zo doe ik het alleszins.

zo doe ik het ook ...
ik heb hier op een externe schijf wel 4 verschillende image's met acronis aangemaakt van 4 verschillende besturingssystemen en dit enkel van uit de naaste familie kring...
welke ik destijds de computer diende te voorzien van een verse Windows ...zonder dat de extra bijgeleverde software aanwezig is ....
krijg ik de betreffende computers weer onderhanden dan hoef ik maar een image terug te plaatsen inplaats van dat ik daar weer een 2 tal dagen aan verspil .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan