Windows verkenner werkt niet,opend de bibliotheken niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

cor.strijdhorst

Gast
Windows verkenner werkt niet,opend de bibliotheken niet meer, de vier vakjes blijven gedeselekteerd.
Wat en hoe kan ik dit weer oplossen?
 
Cor doet het goed. Er was enkel een vergissing tussen Wordpad en Kladblok.
Als je wilt, mag jij altijd een printscreentje toevoegen ter verduidelijking van bericht 40. ;)
sorry makker niet echt alles goed gelezen..mms toch zeggen dat Cor control +A moet doen om alles te selecteren..en dan plakken zo als je zegt in kladblok....
;)
 
Hallo Anthony,
Ik heb dat bestand volgens U (jou) uitleg uitgevoerd.....totdat ???.. lees verder!

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Bij "Opslaan in" kies je: Bureaublad
Bij "Bestandsnaam" zet je: fix.reg
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden (*.*).
Klik op de knop Opslaan...........Tot hier gaat het goed ............het volgende...

Dubbelklik op de fix.reg file en laat de wijzigingen aan het register toevoegen.

lukt niet omdat áls ik op de fix.reg file klik krijg ik weer een popup dat het programma niet geopend kan worden vanuit het archief...zoals hierboven afgebeeld...!
Dus hier stopt het!!
Groetjes .Cor.
 
dan heb je niet de rechten van een admininistrator ..
doe het volgende ..
rechts klik op dit bestand dat op je bureaublad staat en kies " eigenschappen "
in "eigenschappen " open je de tap " beveiliging "
in de "beveiliging " klik je op je naam en je klik verder op bewerken , zet het vinkje aan bij volledig beheer ..
klik op toepassen en ok ..
dubbel klik nu op het bestand om deze naar je register te zetten .

Ashampoo_Snap_2013.12.28_22h55m29s_007_.png
 
Beste Lana Anthony en anderen, wat hebben jullie geduld met mij .....,
Openen met. "Als het goed is zie je nu ook staan: Register-Editor", dat zie ik niet staan/rechten van een administrator was al ingesteld!
Kortom .. jammer genoeg " Probleem is niét opgelost", en daarom wil ik met deze sessies stoppen!
Misschien is de belangrijkste reden dat ik inderdaad bang ben om in het register "te gaan rommelen"!
Ik dank U allen voor het meedenken en hulp , en ik heb begrip als je hulp verleend wil je ook "DE OPLOSSING" mee ervaren!
Verder wil ik iedereen die dit leest een mooi en veilig Oud en Nieuw en vooral een gelukkig en voorspoedig 2014 toe wensen !!
Wat een hoop woorden om te zeggen "IK wil stoppen"!
Hartelijke groeten Cor Strijdhorst.
 
we wensen je tevens ook hetzelfde toe ..
het staat je natuurlijk vrij om te stoppen naar een mogelijke oplossing , maar ben je daar mee geholpen !
**denk het niet !
 
Je wilt stoppen, toch nog 1 poging.
Start dan de register editor handmatig en importeer de reg key van Anthony.

Ga linksonder naar Start en tik dan in regedit en klik op Enter.

De register editor zou nu op moeten starten.
Ga linksboven naar bestand en kies dan Importeren. Importeer nu de regkey die u van Anthony heeft gekregen. Het bestand fix.reg dus.
 
Hallo Lana....en de anderen......"HET IS GELUKT" , in 5 minuten tijd!
Sorry dat ik het zo voortijdig heb opgegeven , fijn dat je nog even 1 poging hebt gedaan om mij te activeren ," het op te lossen "!
Lees de tekst van mijn vorige reactie "die wens onderschrijf ik nogmaals"!
Vriendelijke groeten....Cor Strijdhorst.
 
Zo zie je maar dat het spreekwoord klopt : de aanhouder wint. Heb het hier volledig gevolgd en heb bewondering voor de hulpverlening. Fantastisch gewerkt van de forummensen, en ook van de geholpene natuurlijk/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan