Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Sinds de upgrade naar windows 10 dan krijg ik soms bij het afspelen van muziek via youtube blokjes en strepen te zien op het filmpje,

als ik een gewone film afspeel dan heb ik geen beeldproblemen ook tijdens het werken op de laptop heb ik zuiver beeld;
ligt dit aan mijn videokaart of is er iets mis met you tube, shockwave flash het ik wel uitgeschakeld wegens problemen voor hacken
daar bij verloop van tijd alles naar html5 wordt geschreven,
het is inderdaad ook begonnen sinds ik shockwave heb uitgeschakeld
iemand een idee?

greets

Ed
 
is een onliine scanner betrouwbaar?
heb nu gezien dat het beeld niet vervormd als het op klein scherm blijft staan,
als ik het venster even groot maak of mijn scherm dan komen de vlekken en de blokjes???

ed
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

wat is een
icon_computer.gif
IWD Bus Enumerator, mijn driver is niet up to date
Asus X750L, heeft dit misschien te maken met de problemen van youtube?
waar haal je best je drivers vandaan?

[h=3]My PC Overview[/h]
  • Model: ASUSTeK COMPUTER INC. X750LN 1.0
  • Operating System: Microsoft Windows 10 x64
  • CPU Name: TONESFAST
  • Processor: Intel(R) Core(TM) i7-4500U CPU @ 1.80GHz
  • Total Memory: 6.0 GiB
greets

ed
 
thanks,
raar ik check met driver agent naar oude drivers, dit waren er drie maar geen van die drie stonden niet tussen de nieuwe drivers op de site van asus
Lana, heeft die IWD Bus Enumerator iets te maken met die youtube affaire,
wat is eigenlijk IWD Bus Enumerator
greets en tot morgen

ed
 
Een IWD Bus Enumerator dient voor de communicatie tussen processor en alle randapparatuur en alle aanwezige bussen op het moederbord.

Gebruik voor het updaten van drivers nooit software van derden, maar ga altijd eerst naar de originele site van de fabrikant van de hardware of de pc of laptop.

Of dit het probleem met Youtube is, kan ik moeilijk zeggen, maar de kans is reeel dat hier de fout te vinden is.

Zorg dat alles up-to-date is en update eventueel ook het BIOS. Maar wees daar weel voorzichtig mee.
 
Lana,

het programma driver agent zou jij niet vertrouwen om mijn drivers up to date te houden,
het is toch raar dat die een iwd bus update aangeeft en op de site van asus is daar niets van terug te vinden,
dus niet doen zeg je,
een bios update zie ik niet direct zitten, ik heb wel Aida 64 Extreme waar ik een bios update kan mee uitvoeren maar dat is ook een software van derden zoals driver agent, als asus zelf geen bios update op zijn site zet voor mijn laptop kan ik toch best geen bios update uitvoeren, niet?
het is een gevaarlijk iets een bios update, eens fout gedaan alles naar de knoppen.

ed
 
Het programma Driver Agent vertrouw ik inderdaad niet. Als er geen driver updates staan op de ASUS site, dan zijn ze er ook niet.
Het zal niet de eerste keer zijn dat een driverupdate programma een verkeerde diagnose maakt en verkeerde drivers installeert waarna een pc onklaar wordt gemaakt.

Een BIOS update uitvoeren is op zich niet zo moeilijk, maar nu begin je weer over software van derden. Niet doen dus, want ASUS heeft zelf de BIOS Flash Utility op z'n driver adres staan. Hiermee moet dit zonder probleem lukken.
 
ik kan de harwareversnelling op deze link https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/video-playback-issues.html#main_Solve_video_playback_issues
niet aanvinken, nogthans is adobe volgens de browser goed geïnstallleerd
ik gebruik ook wel adblock en firemin op mijn firefox misschien heeft dit er iets mee te maken
ik gis ook maar hoor

LANA,

op die site die je me gisteren gaf: https://www.asus.com/nl/support/Download/3/532/0/5/esxi4WoAbF2XpUfB/45/
staat er een bios (2) en een bios utilitie (1) wat moet ik daarvan nemen, ik denk dat bios(2) de laatste versie

Versie 202
Beschrijving BIOS 202
Update EC FW
Bestandsgrootte 3.24 MBytesupdate 2015/08/28
Download van Wereld
mag nemen niet?
 
ik kan de harwareversnelling op deze link https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/video-playback-issues.html#main_Solve_video_playback_issues
niet aanvinken, nogthans is adobe volgens de browser goed geïnstallleerd
ik gebruik ook wel adblock en firemin op mijn firefox misschien heeft dit er iets mee te maken
ik gis ook maar hoor

LANA,

op die site die je me gisteren gaf: https://www.asus.com/nl/support/Download/3/532/0/5/esxi4WoAbF2XpUfB/45/
staat er een bios (2) en een bios utilitie (1) wat moet ik daarvan nemen, ik denk dat bios(2) de laatste versie

Versie 202
Beschrijving BIOS 202
Update EC FW
Bestandsgrootte 3.24 MBytesupdate 2015/08/28
Download van Wereld
mag nemen niet?

wat bedoel je met BIOS Flash Utility
 
misschien moet ik mijn pc optimaliseren
dat is wat avast antivirus me zegt, ik heb 15 systeeminstellingen om te optimaliseren
kent er iemand een goed freeware programma om dit te doen?

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan