Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Sinds de upgrade naar windows 10 dan krijg ik soms bij het afspelen van muziek via youtube blokjes en strepen te zien op het filmpje,

als ik een gewone film afspeel dan heb ik geen beeldproblemen ook tijdens het werken op de laptop heb ik zuiver beeld;
ligt dit aan mijn videokaart of is er iets mis met you tube, shockwave flash het ik wel uitgeschakeld wegens problemen voor hacken
daar bij verloop van tijd alles naar html5 wordt geschreven,
het is inderdaad ook begonnen sinds ik shockwave heb uitgeschakeld
iemand een idee?

greets

Ed
 
bij u is het inderdaad het 4e ik heb het eerste icoontje niet staan op mijn beeld, vandaar 3
youtube blijft problemen geven, heb al hardware versnelling uitgeschakeld in flash maar geen oplossing
het zal een raadsel blijven denk ik.
nog eens een poging om een foto te plaatsen fast_background2.jpg
 
nog een poging afbeelding.jpg

een url gaat nog niet
suggesties om het probleem met youtube op te lossen zijn altijd welkom
jullie hebben al ferm je best gedaan om mij te helpen maar het lukt niet

ed
 
mdc1756 wat betreft die url kan je met deze doen zie plaatje

Knipsel.JPG


maar omdat jou berichtenscherm een aantal dingen niet zichtbaar hebben weet ik niet of je deze hebt
klik daarom hier boven in het forum eens op instellingen en kies dan forum instellingen


02Knipsel.JPG



scrol in het volgende scherm eens door tot diverse opties


01Knipsel.JPG
en kijk dan eens waar je bolletje staat
 
ik kan alleen de url inplakken via de funtie link
het beeld verschijnt niet met wat er op de link te zien is, zoal in vorige posts van Qtex
het zou een foto moeten zijn van de te volgen stappen om het te downloaden
help iemand

ed
 
als ik op jou link klik zie ik dit

https://helpx.adobe.com/flash-player/kb/flash-player-issues-windows-10-ie.html

maar jij zegt het beeld verschijnt niet met wat er op de link te zien is
ik heb geen post gevonden van Qtex waar het beeld verschijnt van wat er op een link te zien is zonder op de link te klikken
dus snap niet helemaal wat je bedoeld je kan wel een printscreen maken en die als plaatje uploaden maar dat zal ook niet de bedoeling zijn denk ik
 
ja dat klopt die printscreen moet je dan opslaan op je computer als .jpg foto dus en hier via dat derde of vierde blokje hier uploaden om in je bericht zichtbaar te zetten
als dan nog een bepaald stukje uit die screen wil laten zien kan je dat er eerst nog via het knipprogramma uitknippen
sucses
 
heb er nu firefox 41 opgezet maar geen verbetering

nu nog eens zien uit te vissen hoe ik een foto hier op het forum kan krijgen

maar moet nu echt verder werken, suggesties zijn welkom en tot deze avond misschien, alvast bedankt
misschien komt er een oplossing voor het zetten van foto's en voor een mooi beeld van youtube

Start Firefox en kies voor Extra > Add-ons
Klik daar bovenaan op Controleren of uw Plug-ins Up to date zijn. Plugins die niet up to date zijn zullen bijgewerkt worden.
Stel firefox zo in dat die automatisch moet Updaten als er een Update voor Firefox verschijnt.
 
hoi beste helpers,

je kan dus blijkbaar nooit de inhoud van een website plaatsen zonder eerst een prt sc te maken en te bewerken, ik dacht als ik de url invoerde via link in de iconenbalk dat je dan de inhoud zag van de website?
even proberenNaamloos.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan