Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon Media Creation Tool exe uitvoeren en klaar is kees?

dit staat er onder mijn systeem

70ffc50201-Ashampoo_Snap_2016.09.12_22h24m30s_003_.png


ed
 
het staat je vrij om te kiezen welke methode je neemt ...
belangrijkste is dat het je lukt ...
terloops kwam er vandaag wederom een Cumulatieve update binnen met het KB nummer KB3189866 welke er voor zorgde dat de build 14393.105 geupgraded werd naar build 14393.187

Ashampoo_Snap_2016.09.13_20h20m52s_001_.png
 
ik sta nog maar met build van 10586.545, en als ik manueel een update laat zoeken zegt de laptop dat hij up to dat is.
Waar kan ik mijn gedownloade updates vinden in windows 10
dank u
ed
 
jij bent zeker de enigste niet die de vermelding krijgt dat het systeem up2date is ...
ik heb je eerder al verwezen naar een gelijkaardige topic ...daar werd dan ook vastgesteld dat het bij de ene wel lukte om via het Media creation tool de update te doen naar de build 14393.00 en dat het bij een andere dus niet lukt!

*je vraagt nu " Waar kan ik mijn gedownloade updates vinden in windows 10 " wel zie jij dan nergens de regel in het blauw "geschiedenis van updates"
 
gevonden, dit is mijn laatste update
Cumulatieve update Windows 10 Version 1511 voor x64-systemen (KB3185614)
als ik de knop op de site Windows 10 update now klik dan is dat toch een bin file van 5.5mb die ik moet uitvoeren nietwaar windows 10 upgrade 9252.exe

ed

of kan ik beter nog wachten totdat mijn systeem het van zijn eigen zegt dat de zomerupdate klaar is?
 
ik denk dat als je wacht tot je systeem zelf aangeeft dat je dan wel eens beschoren uitkomt ...m.a.w. dat je systeem helemaal niet meer in aanmerking komt voor een upgrade ... je systeem verkrijgt nog wel de gewone beveiligings updates maar dus niet de Cumulatieve updates en het zijn deze Cumulatieve updates die dus er voor zorgen dat je een hogere build versie verkrijgt ...

je heb zelf in je 1ste bericht de link neergezet naar de "update now" methode ..
hoe deze in zijn werk gaat werd daar ook uitgelegd ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan