Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Hoi beste vrienden; Mijn c schijf geraakt stillaan vol en nu denk ik eraan om mijn D schijf te verwijderen zodoende meer ruimte te creeren voor...
Reacties
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Als je een update doet, en deze wil installeren. Maar als je een fout krijgt dat de update niet wil installeren dan kan je dit doen. Ga naar...
Reacties
2
Weergaven
9K
A
  • Gesloten
Hallo, ik heb een probleem Mijn beeld heeft sinds zonet het probleem dat alles veel groter is en dat is niet leuk Heeft iemand een oplossing...
Reacties
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een probleem met windows mail in Vista. Ik kan wel mails ontvangen maar niet versturen. Ik krijg iedere keer volgende foutmelding...
Reacties
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Heb hier een oud pc'tje staan om te formatteren maar als hij na het formatteren en de bestanden gekopieerd heeft van xp en hij terug opstart voor...
Reacties
31
Weergaven
6K
  • Gesloten
Heb een nieuwe hd bijgeplaatst voor wat meer opslag en alles op van de eerste hd naar de nieuwe overgeplaatst op uitzonderring van het...
Reacties
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik ben op zoek naar een programma waarmee je een opstart DVD kan maken :vraagteken: ik heb hier een computer met vista op maar wel géén DVD van...
Reacties
13
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo allemaal, Ik zit met het volgende opgescheept. in mijn balk onder verschijnt hetvolgende: you have a security. een rood bolletje met wit...
Reacties
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Weet er iemand misschien hoe ik deze moet verwijderen? gr, Sarah
Reacties
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
De reden hiervoor is omdat veel bestanden naargelang hun inhoud zdz documenten;muziek;TV-Opnamen;downloads in windows automatisch naar hun...
Reacties
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan