Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Heb Vista eindelijk ingebruik maar zou toch graag weten hoe ik alle letters en iconen van progjes kan vergroten heb de menubalk van firefox en IE...
Reacties
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo, Mijn computer valt op onregelmatige tijdstippen opeens vanzelf uit. We hebben al 2 herstelpunten uitgevoerd, de computer al gekuist tegen...
Reacties
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo ; Weet er iemand van jullie waar ik Video ActiveX Object voor een Windows Vista pc gratis zou kunnen downloaden ? Deze liefst zonder...
Reacties
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoi beste mensen zou er iemand mijn logje kunnen na kijken aub Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 11:28:19, on 1/11/2008 Platform...
Reacties
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
wil Vista installeren op mijn pc, vooreer heb ik de Vista Ultimate versie met SP1 geprobeerd door hem eerst te installeren in Virtualbox dit liep...
Reacties
28
Weergaven
3K
  • Gesloten
Weet er iemand hoe je ervoor kunt zorgen dat je bij het aanmeldingsvenster van XP de knop afsluiten kunt verbergen zodat gebruikers op deze manier...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik zit van gisteren met een probleem. Ik krijg niets van geluid meer uit mijn boxsen. Alle drivers chipset en geluid zijn geupdate. Alle...
Reacties
44
Weergaven
6K
  • Gesloten
Ja beste helpers , ik denk dat er deze keer niets aan te doen is maar toch kom ik mijn probleem hier stellen. Ik heb op websites geweest die niet...
Reacties
22
Weergaven
4K
  • Gesloten
hallo, heb het probleemaangekaart onder Windows,hier volgt het gevraagde logje Ivan gfile of Trend Micro HijackThis v2.0.2 Scan saved at...
Reacties
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een pc die werkt op Windows XP waarvan ik bestanden wil overbrengen naar een laptop die draaid met Windows Vista.(of omgekeerd) Kan dit...
Reacties
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan