Archief Besturingssystemen

Oude berichten over besturingssysteem Windows 8 ,Windows 7, Vista, Xp, 98.
  • Gesloten
Beste, Ik krijg de laatste 14 dagen steeds bobenvermelde melding , nadat de computer is gestopt met de stopfout 0x0000000A (deze veranderd...
Reacties
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
;! alo allemaal, - kan er mij iemand zeggen of ik mijn laptop vista,kan veranderen in windows XP -ook kan ik geen internet krijgen op...
Reacties
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
Goede middag. Ik ben met de pc van mijn dochter bezig geweest. heb de C schijf geformateerd en nu kan ik niet meer in de 2de harde schijf komen...
Reacties
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb een laptop met windows XP, legaal. Ik kon op mijn pc altijd filmpjes zien, de slideshows op hyves, de filmpjes op youtube.com en...
Reacties
3
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi, Ik werk met Vista en heb sinds gisteren HitmanPro 3 geinstalleerd. Nu ben ik erop uit gekomen dat als ik mijn pc wil afsluiten dat de knop...
Reacties
6
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi iedereen, sinds enkele dagen krijg ik als ik op een bureaublad pictogram klik, buiten de gewoonlijke kadertjes (en die zijn er al genoeg...
Reacties
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Elke keer in mijn externe hardeschijf wil open door er dubbel op te klikken krijg ik deze fout. Als ik verkennen neem kan ik er wel in.
Reacties
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Het betreft hier over het formaat van de bureaublad iconen.... Echter niet over het icoon zelf en de tekst (font-size) ervan, maar de...
Reacties
6
Weergaven
4K
N
  • Gesloten
Zou graag xp terug installeren
Reacties
1
Weergaven
1K
T
  • Gesloten
Kan a-squared Free ook naast Eset smart securytie draaien als extra, a-squared Free draait toch niet real time !!. Messchien een domme vraag...
Reacties
2
Weergaven
1K
telerke
T
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan