E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
  • Opgelost
Beste mensen ik werk met Windows 10 versie 1909. Nieuwjaarskaarten, verjaardagskaarten enz. maak ik over het algemeen in A5 of zelfs A4 met Word...
Antwoorden
2
Weergaven
901
  • Gesloten
hallo, mijn probleem is dat ik geen enkel zip-bestand kan versturen per email. niet in outlook(2010) en niet in thunderbird. ik krijg onmiddellijk...
Antwoorden
42
Weergaven
4K
  • Gesloten
Beste vrienden, Sinds kort kan ik geen video voorbeelden meer afspelen op mijn laptop in Gmail. Je moet ze downloaden of via de drive bekijken...
Antwoorden
2
Weergaven
664
  • Gesloten
ik ben zo ineens al mijn contactpersonen van Windows live mail kwijt ,hoe kan ik deze teug vinden HELP
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Al van in de prille jaren ben ik gebruiker van Thunderbird. Het is fantastisch, betrouwbaar, zonder complicaties en gratis. In de loop van de vele...
Antwoorden
10
Weergaven
849
  • Gesloten
sedert een paar dagen is mn mailbox verandert door een update wss, al mn gemaakte mappen met documenten in zijn ineens verdwenen. weet iemand...
Antwoorden
1
Weergaven
318
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik wou graag het gratis programma Mailstore Home gebruiken om mijn mailbox bij Google in backup te nemen. Wanneer mijn e-mailadres opgeef moet ik...
Antwoorden
24
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb live mail 2012 is er nog steeds geen nieuwere mvg jakske
Antwoorden
5
Weergaven
729
  • Gesloten
Hallo, ik wens een videofragment opgenomen met GSM > Android en op PC gezet, aanpassen om per mail te kunnen versturen = nu 170 MB
Antwoorden
6
Weergaven
721
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan