E-mail

Stel je vraag over alles wat met E-mail te maken heeft.

  • Gesloten
Eerste zaak: In Thunderbird worden verzonden berichten tweemaal weergegeven. Het is een veel voorkomend en aanslepend probleem bij Thunderbird. In...
Antwoorden
29
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo kan mij iemand uitleggen wat er fout is, heb een gratis programma om E-mails te back-uppen genaamd Mailstore Home tot hiertoe alles goed...
Antwoorden
27
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Outlook is mijn hoofdmailaccount dat verbonden was aan mijn laptop bij aankoop. In de nieuwe versie van mijn mailaccount bij Outlook heb ik per...
Antwoorden
26
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sedert enige tijd krijg ik bij het afspelen van videobijlagen de melding:uitvoeren via de server is mislukt. Telkens doe ik de nodige ingrepen...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik gebruik Outlook 2021. Hierin kreeg ik zowel mijn mails binnen via POP en IMAP. Tot gisteren Sinds gisterenmiddag krijg ik die mails nog alleen...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Ik wou graag het gratis programma Mailstore Home gebruiken om mijn mailbox bij Google in backup te nemen. Wanneer mijn e-mailadres opgeef moet ik...
Antwoorden
24
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hey juppekes. Ik zit hier met een raar probleempje. In mijn Thunderbird kan ik naar sommige mailadressen geen mail sturen. Ik heb het voorlopig...
Antwoorden
24
Weergaven
2K
  • Gesloten
1) Afzender beweert toegang te hebben tot alle apparaten waarop ik mail omdat hij een Troyaans virus geïnstalleerd zou hebben ! Hij beweert...
Antwoorden
22
Weergaven
1K
  • Gesloten
Op een of andere manier werden alle mails geselecteerd. Moet de verkeerde toets aangeslagen hebben. Toen ik dit zag heb ik de enter toets gebruikt...
Antwoorden
22
Weergaven
999
  • Gesloten
In het Outlook programma van mijn echgenote komen veel emails binnen van Taboola . Hoe kan ik deze vervelende advertenties waar mijn echtgenote...
Antwoorden
21
Weergaven
738
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan