Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
ik heb een laptop toshiba tecra s3 die ik gebruik voor mijn hercules DJ , de ventilator maakt enorm tikkend lawaai en is ook te horen via...
Antwoorden
17
Weergaven
6K
L
  • Gesloten
heb een laptopje binnengekregen die aangekocht werd in januari 2009 dus loopt de garantie nog. De laptop doet niks meer. toen ik packard bell...
2
Antwoorden
26
Weergaven
9K
  • Gesloten
Beste ,van het ene moment op het andere wordt usb apparaat(printer) niet meer herkend ,is al 2 de keer dat het mij overkomt ,ik ben vorige keer...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Wat vindt je hiervan? p roduct ID: IMEDIA50076876 Omschrijving: Besturingssysteem : Legitieme Windows® 7 Home Premium Processor : Intel®...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
T
  • Gesloten
Wat ik niet goed begrijp is dat ik een paritie van de C:\ heb moeten vergroten. Deze was namelijk maar 35 gb groot waar dan geheel windows op was...
2
Antwoorden
24
Weergaven
8K
  • Gesloten
Ik heb 2 verschillende (goedkope) usb stick's van 32gb van een onbekend merk en deze hebben allebei hetzelfde probleem. Na meer dan 20gb gegevens...
Antwoorden
10
Weergaven
17K
  • Gesloten
ik heb een samsung s5230 met wifi maar slaag er niet in om mail en internet via telenet te laten werken. heb instellingen voor GPRS en MMS van...
Antwoorden
2
Weergaven
5K
  • Gesloten
hallo ik heb een vraag. ik heb windows 7 ultimate en hp printer hp deskjet f 2180 all in one. mijn vraag is deze, mijn printer werkt goed op w7...
Antwoorden
28
Weergaven
5K
  • Gesloten
hallo, als ik windows7 instaleer,en ik start de pc opnieuw op,dan flikkert het beeld,met gevolg,ik niets meer kan openen, ik nu dus weer gewoon...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
  • Gesloten
hallo ik zit hier met een vervelend probleem met mijn laptop acer aspire 5715z. De adapter gaf de geest, dan maar op zoek naar een universele...
Antwoorden
7
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan