Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Weet niet of dit op de juiste plaats gepost is. Vreemd probleem: als ik een DVD in de lezer plaats dan wordt deze normaal afgespeeld, en dit...
Antwoorden
12
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo, Tot nu toe kon ik zonder problemen mijn ipaq 114 synchroniseren met outlook 2007 (draaiend onder windows 7). Inmiddels is Office 2010 (32...
Antwoorden
0
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste had deze ,maar nu opnieuw geinstaleerd. krijg nu een scherm cofigureren maar balk blijft bij 96 % steken en zandloper blijft lopen .is er...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Heb hier klein (gigantisch) probleem met laptop van medion, bij het opstarten van de pc geeft deze het scherm 4x weer!!! ja idd vier keer...
Antwoorden
11
Weergaven
6K
  • Gesloten
Ik heb sinds een week problemen met mijn printer. Het is een Epson Stylus DX 7450. Als ik een printopdracht geef, dan hoor ik het opstartgeluid en...
Antwoorden
14
Weergaven
9K
  • Gesloten
ik was een systeemherstel aan het uitvoeren en ineens viel de pc uit.nu wou ik terug de pc opstarten en nu kan ik me niet aanmelden bij windows...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
beste medewerkers, vraagje , ik heb een magic sing ( karaoke microfoon ) met een video uitgang , mijn vraag is kan ik een videouitgang...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste vrienden, heb een externe hd (Iomega Presige 500 gb) Als ik mijn laptop opstart kan ik de schijf niet zien in Deze Computer, heb gekeken in...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
C
  • Gesloten
ik heb hier een pc van een vriendin en die start niet meer op, ik heb nu met Hirens Boot CD de pc opgestart gekregen maar ik vind enkel maar wat...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
packard bell Veld Waarde Moederbord ID 12/15/2006-MCP61-6A61KE11C-00 Veld Waarde CPUID CPU Naam AMD Sempron(tm) Processor 3400+
Antwoorden
1
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan