Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

K
  • Gesloten
Er is namelijk nieuw geheugen, zou dit geschikt zijn voor mijn pc van Aldi.:vraagteken: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment MEDIONPC...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
kloek
K
  • Gesloten
Hallo ik heb een tijdje geleden een dell laptop gekocht maar nu ik het spelletje dungeons ans dragons heb gekocht zegt hij dat mijn graphic...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
Fatal_Error
F
  • Gesloten
Hallo ; Laptop videokaart defect staat vast op moederboard zijn gegevens op hardeschijf te redden? Laurek
Antwoorden
2
Weergaven
2K
lucske
L
K
  • Gesloten
Ik kon het niet laten toch een pc van Aldi gekocht aantal weken terug (type E6400 _ MD8822, en ben best tevreden alles draait er goed op al mijn...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Heb een nieuw CD - DVD brander gekocht met lightscribe, LG GSH-H 50 L. Als ik een cd of dvd met lightscribe wil branden dan krijg ik bij...
Antwoorden
7
Weergaven
6K
  • Gesloten
Bij het inpluggen van mijn usb-stick start windows automatisch de wizard op voor het afdrukken van afbeeldingen (zie bijlage). Hoe kan ik dit...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
is er iemand dat mijn raad kan geven over mijn laptop ik had hier een prog gevonden voor mijn harde schijf te controlren op warmte nu is die 45°...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
B
  • Gesloten
Hallo Heb windows xp pro ned. na opstarten van windows xp doet mijn pc niets dan fluiten , hoe zwaarder de programma's zijn hoe harder het fluit...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hoe kan ik een tweede scherm aansluiten op dezelde pc enzo mijn desktop uitbreiden
Antwoorden
2
Weergaven
2K
Marco Kamphuis
M
  • Gesloten
heeft er iemand van jullie ervaring met usb extreme voor PS2 ik die gekocht en heb externe harde schijf aangesloten en een game omgezet met...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
Gastje1
G
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan