Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Ik heb al een tijdje een router voor draadloos internet staan (Linksys WMP 54G). Het is beveiligd. Ik heb de turbolijn van Telenet. Nooit...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
ben een upgrade naar amd x2 6000 van plan. Welk moederbord denken jullie dat het beste is hiervoor?
Antwoorden
3
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een Laptop type Dell Inspiron 6400 T2400 1.83 GHz Momenteel heb ik een RAM geheugen van 504MB RAM 533MHz. Ik zou graag het RAM geheugen...
Antwoorden
11
Weergaven
3K
  • Gesloten
ik heb een nieuwe harde schijf gestoken in pc 1 van 320 GB van Maxtor heb daar XP pro opgezet en nu blijkt dat ik maar 127 GB heb volgens de pc...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
beste mensen, heb hier een laptop met HD van 60Gb verdeeld in c: gebruikt 15GB vrij 10Gb d: gebruikt 6 vrij 19 e: gebruikt 5 vrij 2...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Heb een externe cd-rwdvd schrijver,sederd enkele dagen word die niet meer herkent,heb al alles gedaan wat ik denk te moeten doen,kijken in...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
K
  • Gesloten
Intel® Core™2 Duo E6600 Processor (2,4 GHz, 1.066 MHz, 4 MB cache) Windows Vista™ Home Premium - nl 2.048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Mijnen buurman wou zijne Medion laptop herinstalleren met windows xp omdat hij enkele progs had verwijderd en xp enkel in veilige modus kon...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
K
  • Gesloten
Er is namelijk nieuw geheugen, zou dit geschikt zijn voor mijn pc van Aldi.:vraagteken: ALTERNATE. Hardware - Software - Entertainment MEDIONPC...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
kloek
K
  • Gesloten
Hallo ik heb een tijdje geleden een dell laptop gekocht maar nu ik het spelletje dungeons ans dragons heb gekocht zegt hij dat mijn graphic...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
Fatal_Error
F
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan