Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Via het tabblad Instellingen is de laagst mogelijke schermresolutie 800 x 600. De lagere resolutie van 640 x 480 lijkt niet mogelijk. Wilt u de...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
hulp gevraagd, Indien ik iets wil scannen krijg ik steeds de mededeling scan MSI mankeerd. Heb ondertussen de drivers van de site van hp...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste helpers.......... iemand op het werk kwam met de volgende vraag(probleem). Onlangs heeft die VISTA HOME PREMIUM gekocht en zijn printer...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste helpers.......... iemand op het werk kwam met de volgende vraag(probleem). Onlangs heeft die VISTA HOME PREMIUM gekocht en zijn printer...
Antwoorden
1
Weergaven
3K
  • Gesloten
Dag allemaal, Ik weet niet of ik dit hier moet zetten, dus als dit niet zo is, zeg me dan maar waar ik het wel moet zetten. Dan weet ik dat voor...
Antwoorden
28
Weergaven
6K
K
  • Gesloten
na installatie van win XP vind deze geen netwerkadapter (apparaatbeheer)....ik heb pC al eens vanachter opengedaan en zie geen netwerkkaart maar...
Antwoorden
4
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ben van zin een nieuw machientje te kopen: Dien een keuze te maken tussen twee bijna identieke configuraties met dezelfde prijs Het verschil ...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
  • Gesloten
AMD lanceert 690-chipset Door René Wichers - woensdag 28 februari 2007 14:23 - Bron: DailyTech - Submitter: RoTro - Views: 12.981 - Permalink De...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Portable EasyNote MZ35-U-014 : Intel Core Duo T2060 (1,6 GHz) Beeldscherm 15,4'' TFT WXGA Diamond View Resolution 1280 x 800 pixels Geheugen 1024...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
lucske
L
  • Gesloten
heeft iemand ervaring ??met 2 hd als riad opstellen het zou gaan over western digital 2 van 250 gb en dan zou uw pctje moeten lopen als een trein
Antwoorden
3
Weergaven
1K
gabriel
G
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan