Hardware

Probleem met printer, tv kaart, brander, scanner of scherm? Valt je computer uit of heb je een ander Hardware probleem? Stel in deze categorie je vraag !

  • Gesloten
Kan iemand mij zeggen hoe ik een hard disk partietioneer en wat wat liefst in het nederlands alvast bedankt mgv toni
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo allemaal heb een video kaart Asus V8460ultra 128m en deze is stuk geeft allemaal vertikale lijnen vanaf het opstart scherm Mijn vraag is...
Antwoorden
2
Weergaven
2K
R
  • Gesloten
heb een vraagje in verband met het uitblazen van stof uit je pc Ik heb nogal veel stof denk dat het voornamenlijk komt omdat we een houtkachel...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
riddick
R
  • Gesloten
;! heb een paar dagen geleden me tv kaart terug gestoken maar nu als ik me webcam wil aan doen zie ik de posten van me tv wie kan me even tweel...
Antwoorden
1
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
ben in bezit van draadloosrouter belking sinds een paar dagen krijg ik geen internet meer omdat er een ander merk mee in staat hoe krijg ik dat...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
pc gekuisd,videokaart eruit ontstofd en teruggezet.Audioapparaat weg.Inboard op asus a8v motherboard.Al verschillende keren terug te proberen te...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
parasiet
P
  • Gesloten
hallo ik had een vraagje namelijk het volgende ik heb een laptop de amilo pi1505 nu wil ik daar een windows xp proff op zetten en dat lukt...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Als ik probeer een cd-rw te wissen(snel of volledig)met nero of clone cd lukt dat niet. ik krijg de melding dat er geen wisbare cd in zit;.Dit...
Antwoorden
16
Weergaven
5K
  • Gesloten
Bestaat er een programma dat de surfgeschiedenis word weergegeven van al wie op een router is aangesloten,niet iedereen is verbonden in een...
Antwoorden
3
Weergaven
2K
B
  • Gesloten
hallo, ik heb een vraag laatste tijd loopt me pc spontaan vast wanneer ik hem dan opnieuw opstart komt er te staan dat een besturings programma...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan