Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Wanneer ik op een link klik in jullie Nieuwsbrief bv . " Acces-Mailen van uit Acces" krijg ik jullie adres te zien...
Antwoorden
28
Weergaven
2K
  • Gesloten
Vanaf heden krijg ik volgende melding als ik in een email op een link klik: Iemand een idee wat er fout gaat?
Antwoorden
7
Weergaven
3K
  • Gesloten
  • Opgelost
Sinds mensenheugenis gebruik ik in Access het statement SENDOBJECT om mail vanuit access te versturen zonder problemen. Sinds kort (na Windows 10...
Antwoorden
13
Weergaven
896
  • Gesloten
zomaar uit het niets,, verscheen de volgende fout: object of klasse ondersteunt de gegevensreeks niet. het trad op nadat ik een zelfgeschreven...
Antwoorden
0
Weergaven
342
  • Gesloten
Hallo, Ik ben volledig uit het oog verloren om Office 2007 te vervangen door nieuwere versie (omdat ik eigenlijk geen problemen ondervond) ...
Antwoorden
26
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Hoe kan ik een foto snijden in bv driehoeken of andere vormen om dan apart in te voegen in een presentatie. Verdelen in gelijke stukken is...
Antwoorden
10
Weergaven
580
  • Gesloten
Ik wil een powerpoint presentatie automatisch laten starten, direct na het openen van pc. Win 10 ; office 2016 Hoe pak ik dit aan?
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wanneer ik Powerpoints bekijk waarbij aangegeven wordt dat er muziek bijgevoegd is gebeurt het regelmatig dat ik deze niet kan horen,anderen horen...
Antwoorden
0
Weergaven
336
  • Gesloten
Ik heb geruime tij mijn laptop niet meer gebruikt daar we niet op reis konden wegens ziekte en corona. Ook dit jaar lukt dat niet. De laptop nam...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Ik heb ms office 2010 op mijn laptop staan. Hoe en waar zou ik deze kunnen upgraden naar 2016 of 2019 ? Groet Jan
Antwoorden
1
Weergaven
289
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan