Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik heb 2 excel sheets gemaakt met ongeveer hetzelfde op (enkel wat data zijn gewijzigd). Als ik die wil openen gaat dit bij de ene zeer goed, bij...
Antwoorden
3
Weergaven
441
  • Gesloten
Ik heb een account aangemaakt in Microsoft Teams, omdat het niet goed lukte nogmaals opnieuw met een ander e-mailadres. Nu heb ik blijkbaar twee...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb volgend probleem. Heb me een legale versie van Office 2019 aangekocht. Het installeren is prima verlopen. Gisteren nog mee aan het...
Antwoorden
2
Weergaven
415
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste, Iemand een idee hoe ik volgend probleem aanpak? Er zit een knipsel bij waar ik beschreven heb wat ik wil uitvoeren.. (Ik heb wel klant...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede middag, lang niks gepost dat is alleen maar goed he, dit omdat ik sinds een maand of 4 een nieuwe computer heb. Nu heb ik steeds problemen...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik kan geen afbeeldingen in outlook 2019 krijgen ik heb al van alles gedaan
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Kan iemand hier een reden voor vinden ? In webmail krijg ik dit te zien bij een welbepaalde mail : In Outlook 2016 krijg ik echter dit te zien...
Antwoorden
1
Weergaven
467
  • Gesloten
Besten, Ik heb Office 2016 op mijn PC staan maar zou nu de laatste 2019 willen installeren. Moet ik vooreerst de 2016 de-installeren en dan pas...
Antwoorden
2
Weergaven
618
  • Gesloten
Gisteren toch maar de update naar versie 2004 gedaan. En sindsdien moet ik telkens opnieuw ik outlook2010 opstart, mijn paswoord ingeven. Iedere...
Antwoorden
6
Weergaven
540
  • Gesloten
Ik zou mijn volledige Office 2013 Prof willen vervangen door een lokale installatie van Office 2019 ... Nu zijn vb. van Outlook de bestanden...
Antwoorden
13
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan