Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
In Excel slaag er niet in om geselecteerde cellen (printbereik) te drukken zonder de rij- en kolomkoppen. Met andere woorden : hoe verwijder ik...
Antwoorden
1
Weergaven
214
  • Gesloten
daar ik een aparte schijf gebruik voor mijn documenten, zou ik van outlook 2021 de OST bestanden willen verplaatsen naar deze HD ipv de originele...
Antwoorden
1
Weergaven
256
  • Gesloten
Sinds kort ben ik aan de slag met office 365 en ms teams. Alle tips zijn welkom. ( ook newbee tips :) )
Antwoorden
1
Weergaven
394
  • Gesloten
(engelse versie Office365) Hoe kan ik slechts de inhoud printen zonder dat rij en kolom identificatie wordt mee worden afgedrukt. Bij mijn weten...
Antwoorden
1
Weergaven
513
  • Gesloten
  • Opgelost
Kan iemand hier een reden voor vinden ? In webmail krijg ik dit te zien bij een welbepaalde mail : In Outlook 2016 krijg ik echter dit te zien...
Antwoorden
1
Weergaven
493
  • Gesloten
Kan iemand mij aan een iso bestand helpen ?
Antwoorden
1
Weergaven
803
  • Gesloten
Telkens ik Outlook 2019 start loopt de mailbox vast. Enig idee wat er mis is en hoe kan ik deze opstarten in de veilige modus a.u.b.? Groeten...
Antwoorden
1
Weergaven
475
  • Gesloten
Hallo in eerste kolom staan cijfers tussen 1 en 12,in tweede kolom staan 12 namen, in derde kolom wil ik de namen uit 2de kolom, plaatsen maar in...
Antwoorden
1
Weergaven
389
  • Gesloten
Kennis van mij heeft een raar probleem. Via Anydesk de laptop overgenomen en ik geraak er ook niet uit. Man is Johan, vrouw is Lut. Er is op de...
Antwoorden
1
Weergaven
397
  • Gesloten
sorry nu heb ik toch nog problemen alle mails van gmail komen in mijn outlook maar die van mijn emailadres bij telenet daar zijn er al van dinsdag...
Antwoorden
1
Weergaven
470
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan