Microsoft Office

Vragen over exel, word kan je hier plaatsen

  • Gesloten
Ik heb een account aangemaakt in Microsoft Teams, omdat het niet goed lukte nogmaals opnieuw met een ander e-mailadres. Nu heb ik blijkbaar twee...
Antwoorden
17
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Beste, Iemand een idee hoe ik volgend probleem aanpak? Er zit een knipsel bij waar ik beschreven heb wat ik wil uitvoeren.. (Ik heb wel klant...
Antwoorden
11
Weergaven
1K
  • Gesloten
  • Opgelost
Kan iemand hier een reden voor vinden ? In webmail krijg ik dit te zien bij een welbepaalde mail : In Outlook 2016 krijg ik echter dit te zien...
Antwoorden
1
Weergaven
478
  • Gesloten
ik kan geen afbeeldingen in outlook 2019 krijgen ik heb al van alles gedaan
Antwoorden
17
Weergaven
2K
  • Gesloten
Goede middag, lang niks gepost dat is alleen maar goed he, dit omdat ik sinds een maand of 4 een nieuwe computer heb. Nu heb ik steeds problemen...
Antwoorden
27
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Hallo, Hoe kan ik een foto snijden in bv driehoeken of andere vormen om dan apart in te voegen in een presentatie. Verdelen in gelijke stukken is...
Antwoorden
10
Weergaven
596
  • Gesloten
Ik heb geruime tij mijn laptop niet meer gebruikt daar we niet op reis konden wegens ziekte en corona. Ook dit jaar lukt dat niet. De laptop nam...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
  • Opgelost
Sinds mensenheugenis gebruik ik in Access het statement SENDOBJECT om mail vanuit access te versturen zonder problemen. Sinds kort (na Windows 10...
Antwoorden
13
Weergaven
933
  • Gesloten
Ik heb een vrij groot document in Word 2016 dat voorzien is van 3 extra stijlen: Hoofdstuk, Hoofdstukdeel en Paragraaf. Naast de opmaak worden...
Antwoorden
5
Weergaven
687
  • Gesloten
Hallo, Ik krijg al een hele tijd een update melding op de laptop Windows 10 bij de Instellingen: Bijwerken en Beveiliging : Update voor Microsoft...
Antwoorden
17
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan