Social Media

Een vraag over Social Media kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Mijn kleinzoon heeft een IP-Block gekregen bij Fortnite (zie afbeelding). Hoe dit kan verwijderd worden is één probleem maar ik stel me...
Antwoorden
8
Weergaven
663
  • Gesloten
bij inloggen op Facebook krijg ik gewoon een blanco pagina te zien. iemand een oplossing? heb al "cookies" verwijderd maar blijft zelfde probleem...
Antwoorden
8
Weergaven
783
  • Gesloten
  • Opgelost
Eerst en vooral mijn gsm is voor mij eigenlijk een hebbeding, dus wordt maar sporadisch gebruikt, ben dus wel noobish op dat gebied. Door...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als ik op Markplaats.nl of bijv. AdvertentieX.nl in het Nederlands reageer op een, in het Nederlands opgestelde advertentie, dan staat daarna...
Antwoorden
7
Weergaven
737
  • Gesloten
Hopelijk heeft iemand de gouden tip voor me !!! Ik gebruik facebook/messenger op desktop en tablet. Wilde een paar weken geleden op de desktop een...
Antwoorden
6
Weergaven
856
  • Gesloten
beste ik was in een groep "le monde gaultier" nue ben ik eruit geworpen (reden doet er niet toe) maar nu kan ik dus zelfs met een ander account...
Antwoorden
5
Weergaven
650
  • Gesloten
Stomme vraag: hoe schakel je op je smartphone over van facebook lite naar de gewone facebook?
Antwoorden
5
Weergaven
535
  • Gesloten
Kan ik ergens een statement ùmaken in Messenger en/of Whatsapp door die berichten in de gell-blauwe kleuren te maken? Een symbolische hulp aan dit...
Antwoorden
5
Weergaven
630
  • Gesloten
Sedert kort (naamsverandering Twitter ?) krijg ik op nieuwssites regelmatig dit te zien in Chrome : En of ik nu klik of niet, dat verandert...
Antwoorden
5
Weergaven
375
  • Gesloten
Hoe ik automatisch een sms versturen via pc uiteraard, blijkbaar is dat met boekhouding app, iemand idee? in garage of ziekenhuis krijg ik er...
Antwoorden
4
Weergaven
596
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan