Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Jammer dat het geen Nederlands is. Ik heb het maar geïnstalleerd omdat er niks anders is. Dus ik beluister wat liedjes(cd,stick) om een goed te...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
In office 2010 kon ik documenten invoegen via scanner in office 2013 is deze optie ook nog maar als ik deze gebruik krijg ik volgende melding...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
IK heb een groot registratiesysteem voor mijn school gemaakt waarin alle leervakken zijn opgenomen. Alle beoordelingen die worden ingevoerd, zijn...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
  • Gesloten
Ik werk met windows 7 maar kan geen pps bestand openen
Antwoorden
6
Weergaven
3K
  • Gesloten
Beste, Het volgende probleem doet zich voor bij een buur.Hij heeft 2 pec. eentje onder met wifi en eentje boven met wifi via datling usb. Hij...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na 3 uur is die nog bezig zogezegd.
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds een paar dagen heb ik een probleempje met het verzenden van e-mail. Postvak-Uit mails worden de eerste uren niet verzonden. Er is niets...
Antwoorden
23
Weergaven
4K
  • Gesloten
ben bezig met Gimp, wat mij een beetje hindert is dat de gereedschappen lost staan alsook lagen en penselen,ik weet niet of het mogelijk is deze...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
heb onlangs het prog TYRE verwijderd en opnieuw geinstalleerd en had een map aangemaakt op mijn buraublad met daar in mijn uitgestippelde route's...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als ik spotnet opstart krijg ik: Loadrange #6. Reader Error. De conversie is van type DBNull naar type Long is ongeldig. Hij blijft schijnbaar op...
Antwoorden
20
Weergaven
8K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan