Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
ik gebruikte de versie 4.1.2.0 en bij het opstarten had ik bericht van update welke ik dan ook heb gedownload doch na de installatie van deze...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Een kennis heeft onlangs een game verwijderd,maar nu zag ze enkele dagen geleden dat er nog een een verwijzing naar die game in de map ontspanning...
Antwoorden
9
Weergaven
3K
  • Gesloten
Kent er iemand een degelijk free videocapture waardoor ik video van het internet kan downloaden voor een pptpresentatie ? Alvast bedankt
Antwoorden
6
Weergaven
2K
  • Gesloten
Beste vrienden , Ik heb een probleem in exel en is voor mijn werk. Ik wil in een cel 2 formules plaatsen 1 lukt maar een tweede toevoegen lukt...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
Ik heb een film gedownload en wil deze naar een usb-stick kopiëren om op de tv af te spelen maar dit lukt me niet. Op de stick is nog 15GB plaats...
Antwoorden
4
Weergaven
3K
  • Gesloten
hallo, ik gebruik reeds jaren lang Picasa voor mijn webalbums op te zetten. Tot hiertoe werkte dit goed. Maar nu heb ik een vervelend probleem ...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Xpert, Hoe kan ik het best een gedownloade cd (ongeveer 1 GB) van 24 bit 88.2 khz op een cd branden ? Welk (gratis) brandprogramma is daar...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Jammer dat het geen Nederlands is. Ik heb het maar geïnstalleerd omdat er niks anders is. Dus ik beluister wat liedjes(cd,stick) om een goed te...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
In office 2010 kon ik documenten invoegen via scanner in office 2013 is deze optie ook nog maar als ik deze gebruik krijg ik volgende melding...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
  • Gesloten
IK heb een groot registratiesysteem voor mijn school gemaakt waarin alle leervakken zijn opgenomen. Alle beoordelingen die worden ingevoerd, zijn...
Antwoorden
17
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan