Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Dag allemaal, Ik heb een proef versie van photoshop CS6 extended geinstalleerd op pc n°1: Pentium4, 3 gb RAM, Geforce 8600 Gt met 1 gb en Win7...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
Z
  • Gesloten
bv.als ik met mijn laptop naar iemand zou gaan.en die heeft een modem sagon haar pc werkt ook draadloos.kan ik dan ook mijn pc op die modem...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
zorro
Z
  • Gesloten
sr heb een vraag, ik heb al iets dvd staan , maar wil er iets bij zetten gaat dat? er is nog plaats op dvd.
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
goedemorgen Ik probeer office 2007 te installeren in windows 7 maar krijg steeds een melding fout 1935 en dan stop de installatie. Heeft...
Antwoorden
8
Weergaven
4K
  • Gesloten
Beste pctutsers, Ik heb een vraagje. ik heb boven een pc staan die ik graag als server wil gebruiken.(hier draait windowsxp op) de bedoeling is...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik zou graag het volgende filmpje willen downloaden. Eén - Dieren in nesten - Bouw mee voor de huismus | Eén Hoe kan ik dat ophalen? Graag hulp.
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Laptop Acer Aspire 5740G - Windows 7 64-bit - browser Firefox 18.0.1 - provider ADSL Mobistar - Lan-verbinding. Bij het laden van...
Antwoorden
20
Weergaven
4K
G
  • Gesloten
Hallo, Heb hier een NAS WD mybook world edition en vraag me af of ik die wireless zou kunnen benaderen dmv van een wifi usb stick of wireless...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Mozilla heeft een update voor versie 18 van zijn webbrowser Firefox uitgebracht. De volgende downloads zijn beschikbaar: Mozilla Firefox 18.0.1...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Als ik op een link klik in Outlook 2010 krijg ik . Het is begonnen met een programma's te verwijderen in Revo Uninstaller. Een programma met...
Antwoorden
36
Weergaven
5K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan