Software allerlei

Een probleem met een bepaalde software ? Plaats hier je vraag.

  • Gesloten
Hallo Ik heb een sweex router ( lc000070 ) Ik wil de software van 2004 upgraden. Via de site van sweex kan ik de software wel downloaden, maar...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey, Ik heb mijn telenetadres aangemaakt in windows live essentials, maar ik krijg steeds een kadertje dat meld dat ofwel de gebruiker of...
Antwoorden
3
Weergaven
4K
  • Gesloten
ik zoek naar de handleiding installatie internet tv.
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik heb de uitleg gelezen met Belgacom adsl, maar dit voldoet niet voor mijn installatie. Graag hulp aub!
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds kort kan ik Facebook niet meer bekijken op mijn desktop PC. Als ik via een email een melding krijg dat er aktiviteiten zijn geweest en ik...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
  • Gesloten
Tussen het aanmeldingscherm en uiteindelijk het chatvenster zit bijna 10 minuten. Dus hij werkt wel maar heel traag. Alles al gecheckt, 3 x...
Antwoorden
0
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo mensen, weet iemand misschien hoe en met welk prog. ik video ts, avi en nzb bestanden van films kan omzetten naar divx. Dat zal mij veel...
Antwoorden
9
Weergaven
7K
N
  • Gesloten
al 2weken raar probleem tijdens de les hotmail de leraar maakt week op voorhand emailadressen aan voor de mensen want je kan er maar 3per dag...
2 3
Antwoorden
33
Weergaven
6K
  • Gesloten
Ik heb een film gedownload in3D Op mijn 3D blu ray speler speelt hij niet gewoon af Na lang zoeken heb ik manier gevonden om de film te kunnen...
Antwoorden
10
Weergaven
3K
  • Gesloten
In een excel bestand (zie bijlage) heb ik in blad 1 gegevens ingevoerd. In de andere bladen in hetzelfde bestand komen die zelfde gegevens ook...
Antwoorden
5
Weergaven
3K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan