Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Beste forumleden, Mag ik even uw deskundige hulp vragen aub? Sinds enkele dagen heb ik de laatste upgrade Versie 1703 van Windows 10 op mijn PC...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Sinds installatie Windows 10, kan ik mijn externe harde schijven niet meer vinden. Deze worden niet meer herkend.
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Na de grote update wil mijn laptop nu niet meer afsluiten, dan moet ik op slaapstand gaan of ne keer op opnieuw opstarten of soms met de...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Even een vraag ik heb een pc met window 10 home en ik zou hem willen formateren en dat gaat maar niet Ik heb een Acer dus het scherm...
Antwoorden
15
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag , ik meld me nog altijd aan met een wachtwoord na het opstarten ik weet dat het kan zonder , MAAR is dat wel beter en/of veilig wat is...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Nu heb ik hier nog een oude pc Windows 7 een upgrade gedaan naar windows 10. Dit is gelukt. Nu wou ik alles nog verwijderen van persoonlijke data...
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Bij het installeren komt de foutmelding code 1632 ,hoe kan dat probleem worden opgelost?
Antwoorden
1
Weergaven
836
  • Gesloten
pc sluit langzaam af is daar iets aan te doen heb al van alles gedaan maar help niet
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , ik heb de makersupdate gedaan en alles goed verlopen maar toch 2 vraagjes ik las dat de onderwerpen links naast de tegels zouden...
Antwoorden
2
Weergaven
907
  • Gesloten
Heb een tablet die ik wil verder geven aan iemand , maar er staat windows 10 op die ik niet kan verwijderen en dus ook mijn persoonlijke gegevens...
Antwoorden
1
Weergaven
830
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan