Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
dag , een ( klein ) probleemje : als ik in I.E. een site opvraag en wil terugkeren via die blauwe pijl links boven kom ik op een pagina waar het...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb Windows 10 64 Bit Nld. Creators versie op mijn computer staan. Ik heb een tool om veel letters te vergroten en dikker te maken. Het enige...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
als ik op het bureaublad open in deze PC komt de naam "dokuments " en "pictures " ipv dokumenten en afbeeldingen , kan ik dat vernederlandsen ? de...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
Met behulp van het forum hier had ik op mijn bureaublad een icon staan. Als ik daar op klikte dan kon ik kiezen met welke account ik wilde...
Antwoorden
2
Weergaven
951
  • Gesloten
ik heb Windows 10 en werk met I.E.11 (en Chrome ) als ik nu een E-card krijg kan ik ze niet openen omdat ik zogezegd geen flash Player heb ...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik gebruik freefile sync om backups te maken en momenteel staat er een batch bestand bij opstarten om een dagelijkse backup te maken. Probleem is...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Help, help,help, Ik heb via msconfig de computer opgestart in veilige mode. Nu herkent windows mijn paswoord niet meer, ook ben ik 100% zeker dat...
Antwoorden
5
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo Ik zou een vraag willen stellen Ik vind de favorieten niet en hoe ik ze dan op mijn bureaublad kan zetten Ik werk met Window 10 home...
Antwoorden
3
Weergaven
916
  • Gesloten
Hallo Nog een klein vraagje Aub Hoe kan ik op mijn Pc Window 10 home update 1703 opzetten Aub Op voorhand bedankt Groetjes Jos(y)
Antwoorden
3
Weergaven
938
  • Gesloten
Hallo Ik heb een probleem Ik werk met Window 10 home en ik ben mijn start icoontjes wijt Kan er iemand mij daar weer aan helpen aub Groetjes...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan