Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Hallo, Deze morgen de laptop (Asus X750L) opgezet en na een half uur viel de laptop gewoon uit, batterij was vol. Deze avond een film aan het...
Antwoorden
19
Weergaven
2K
  • Gesloten
hallo Als ik rechts klik op mijn bureaublad of in windows verkenner krijg een fout melding: wibu shell ext64 fatal error WB6 Als ik daarna op...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
de insiders hebben versie 1703 build 15063.0 verkregen ...deze zal waarschijnlijk volgende week beschikbaar gesteld worden via de update's .. deze...
Antwoorden
92
Weergaven
12K
  • Gesloten
Ik heb twee wireless repeaters die ik wil connecteren aan mijn router? Ik zie de repeater op mijn netwerk maar die zijn niet beveiligd. repeater...
Antwoorden
1
Weergaven
853
  • Gesloten
Hallo, Bij het inloggen met mn account krijg ik volgende foutmelding: "Sorry, er is een fout opgetreden. Deze dienst is momenteel niet...
Antwoorden
4
Weergaven
961
  • Gesloten
Ik gebruik nu Mozilla Thunderbird om te mailen en zou Windows Live Mail nu willen verwijderen. In de lijst van geïnstalleerde programma's is de...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
dag , ik heb hier iets staan dat ik opsloeg maar niet lukte en ik krijg het niet weg , verwijderen lukt niet en krijg bericht dan dat het...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Goede avond, of beter goede nacht. Het de laatste versie van windows 10 hier op staan en sinds dit gedownload is kan ik van Microsoft Exel en...
Antwoorden
11
Weergaven
2K
  • Gesloten
Sinds de laatste grote update van Windows 10 kan ik geen filmpjes bekijken. Adobe is geïnstalleerd in windows 10 en staat aan. Doet het niet in...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
ik wil enkele reportages over autisme overzetten van mijn digibox op mijn pc. (en later op een dvd, maar dat ken ik) kan iemand helpen?
Antwoorden
4
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan