Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
welk progamma is het beste voor harde schijf te recoveren
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo,ik heb een probleempje en dat is het volgende: Mijn computer wil niet via een USB Stick booten,hij start wel op maar als het blauwe venster...
Antwoorden
65
Weergaven
8K
  • Gesloten
Hallo Ik zit met een probleem. Ik geraak niet meer in mijn incredimail omdat ik het ww niet meer ken. Ik werk met window 10 home voorlopig...
Antwoorden
4
Weergaven
2K
  • Gesloten
Is het nog mogelijk om windows10 gratis te instaleren op een laptop (die aan de vereisten voldoet) in oktober 2016. Heb iemand die nog wil...
Antwoorden
20
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo Allemaal, Op dit moment heb ik 2 mogelijkheden om de taal in te stellen voor mijn toetsenbord. Namelijk NLD/INTL en NLD/NL en je begrijpt...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo Als ik een screensaver wil instellen in windows 10 pro b.v. na 10 minuten krijg ik alleen maar een zwart scherm terwijl ik alles volgens de...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Na een de recente update van DSM kan ik mijn Synology NAS niet meer terug vinden met verkenner onder netwerken. Probeerde ook eens met...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Na crash van de HD heb ik nieuwe pc aan geschaft met win10. De Kaspersky internet antivirus was nog niet verlopen. Hoe kan ik die weer...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo iedereen, Een raar probleem als ik mijn pc opstart en numlock is niet automatisch ingeschakeld dan bevriest mijn beeld na ongeveer 5...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb Belarc Advisor v: 8.5.3 geïnstalleerd maar een sleutel van Windows 10 kan ik daar niet in vinden. Ik heb een Medion pc met oorspronkelijk...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan