Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
hallo, heb sedert enkele weken problemen om op bepaalde sites( één.be, vtm.be, en oa ) video's te bekijken. ook voor folders op sites( vb:aldi...
Antwoorden
14
Weergaven
5K
  • Gesloten
Goede morgen , Volgende probleem dient zich aan op mijn laptop. Als ik mijn laptop Asus A52D wil afsluiten Windows 10 Prof. krijg ik de melding...
Antwoorden
3
Weergaven
7K
  • Gesloten
beste via ander programma dat ik gedownload heb heb ikook zonder dat ik het wist bytefence gedownload, wil dit nu al lang verwijderen maar lukt...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
kan het bestand microsoft office niet vinden
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Een goede middag! Ik heb een taakbalk geconfigeerd binnen W10. Daar zet ik dan braaf de iconen in van programma´s die ik met één klik wil openen...
Antwoorden
0
Weergaven
842
  • Gesloten
Probleem: bij doorschakelen naar websites via links gebeurt dat sedert enkele weken in het Frans en niet in het Nederlands. Hoezo? Aanvulling...
Antwoorden
1
Weergaven
908
  • Gesloten
Eerst en vooral mijn allerbeste wensen aan iedereen hier aanwezig! En nu mijn probleem: ik heb een half jaartje een nieuwe pc, had win 8.1 en een...
Antwoorden
14
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hoi Hoi, Ik heb een Lenovo ideapad miix 310 aangeschaft en wil nu graag een externe wd elements harde schijf aansluiten via usb Hij wordt wel in...
Antwoorden
11
Weergaven
4K
  • Gesloten
Op windows 10 krijg ik geen geluid. Er staat een rood kruisje naast het icoontje van het geluid en het zegt : “geen apparaat voor geluidsweergave...
Antwoorden
18
Weergaven
4K
  • Gesloten
Geachte medeleden van pctuts, Ik heb het pogramma Ispy op mijn windows10 desktop geinstalleerd met de bedoeling om daarmee 2 bewakingscameras te...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan