Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Als ik upgrade van uit Win 7, dan blijft mijn taakbalk doorzichtig en met de kleur die ik wil. Dus ergens in het register moet te vinden zijn hoe...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Wat heb ik nu voor? Ik wou terugkeren naar een herstelpunt en dan ging ik dus in Instellingen naar Geavanceerde Opties voor herstel en ik kreeg...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Ik heb sinds kort windows 10 ge-installeert, nu zijn er een paar programma's die problemen hebben. Ik zal deze opnieuw moeten downloaden...
Antwoorden
12
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik gebruik destop pc Gateway AMD E1 1500 APU 1,48 GHz 4GB ram 64 bit
Antwoorden
2
Weergaven
988
  • Gesloten
als ik dvd brand zegt ie dvd is met succes vol gebrand , maar als ik hem wil openen is ie nog leeg herkent iemand deze probleem en de oplossing...
Antwoorden
22
Weergaven
3K
  • Gesloten
Bij opstarten windows10 krijg ik altijd bureaublad, hoe te wijzigen dat automatisch windows10 iconen te voorschijn komen? mvg,
Antwoorden
0
Weergaven
715
  • Gesloten
Sinds enkele dagen kan ik met Windows Live Mail van GMAIL niks meer ontvangen of versturen: Error 0x800CCC0E. Is er iets mis op mijn pc?
Antwoorden
16
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb problemen met dvd branden of cd branden Hoe kan ik m'n brander testen .stof vrij maken is al gebeurd
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Ik heb een laptop met mijn gmail account in te loggen. Ik zou mijn account willen wissen en er een nieuwe eigenaar in de plaats zetten. Hoe...
Antwoorden
8
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo waarde vrienden van PCTuts, Ik heb 2 x W10 PC´s. De ene is welliswaar nieuwer dan de andere, maar behalve dat de een een 64-bits computer...
Antwoorden
10
Weergaven
4K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan