Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Ik ben van plan deze SSD te kopen SanDisk SSD PLUS 120GB Sata III 2,5 Zoll Interne SSD: Amazon.de: Computer & Zubeh"or Mijn pc draait al een paar...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Na Windows 10 geïnstalleerd te hebben zit ik met de vraag waar ik de minuscule lettergrootte van de werkbalken en linten kan aanpassen. Het...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo, Enige tijd geleden vroeg ik jullie om raad want na een upgrade van Win7 naar Win10 werkte de webcam van mijn notebook niet meer. Enige tijd...
Antwoorden
1
Weergaven
935
  • Gesloten
Hoe kan ik dvd station laten booten in bios bij een laptop asus sonicmaster X551c, volgens asus internet moet ik bij boot en dan launch CSM...
Antwoorden
1
Weergaven
919
  • Gesloten
Hallo, Sinds de upgrade naar W10 gaat mijn HP printer veel in offline modus, ook al heb ik een draadloze netwerkverbinding met de printer. Bij het...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
dag , mijn Hotmail adres ( outlook ) zat vroeger bij de Windows Live mail , dus als die opende kwamen mijn mailadres en dat van outlook en Gmail...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste lezers, Wilde het programma Cortina installeren, maar hij gaf aan dat toestel (Samsung Galaxy S6) niet werd herkend. Heb op het Net...
Antwoorden
5
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hey pctuts leden, Ik zit namelijk met een groot probleem. Vandaag wou ik 400+ Gigabyte bestanden (mp4,mp3,vid,avi,mov) overzetten naar mijn USB...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
A
  • Gesloten
Hoi, Een kennis van mij heeft Windows 10 er opgezet. Hij kreeg een probleem met Numlock. Ik heb in het register een aantal waarden gewijzigd...
Antwoorden
5
Weergaven
5K
  • Gesloten
Hey, Hier ben ik weer met alweer een vraag.. Wat is de beste manier om bestanden voorgoed te verwijderen?? zodat bv speciale data recovery...
Antwoorden
3
Weergaven
989
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan