Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
hallo, enkele dagen terug krijg ik een automatische update van windows 10. naar versie 1511 nu heb ik vastgesteld dat enkele programma's verdwenen...
Antwoorden
5
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hallo Ik krijg voortdurend een zogenaamde virusmelding ( GDATA) in de onedrivemap in temp. Kan iemand mij helpen om dit te verwijderen. Het...
Antwoorden
6
Weergaven
1K
  • Gesloten
Toshiba satelllite - sd reader werkt niet
Antwoorden
1
Weergaven
953
A
  • Gesloten
Hoi, Ik wil mijn PC laten opstarten vanaf mijn CD/DVD speler. Helaas lukt het niet. Ik krijg een blauw scherm (zie bijlage, moeilijk leesbaar.)...
Antwoorden
1
Weergaven
1K
  • Gesloten
goede morgen pc tuts. ik heb een vraag. ik heb mij een download link bestelt met windows 7 ultimate, ik wil namelijk terug naar windows 7. nu had...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
Ik heb een desktop Windows 7 waar ik Windows 10 wil opzetten. Eerst heb ik alle updates laten doen voor Windows 7 en daarna geklikt op de knop...
Antwoorden
15
Weergaven
3K
  • Gesloten
Hallo Ik heb een geheugenkaart met .bro bestanden van een Bross toestel. Kan iemand me helpen om deze bestanden te converteren naar een ander...
Antwoorden
9
Weergaven
2K
  • Gesloten
ik stelde dus het probleem met de kaartlezer nu is het opgelost met Doccle daar moest ik mijn ID kaart koppelen en het lukte via hun...
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Hallo ik probeer een desktop te gebruiken als mini server en externe bureaublad in te stellen maar om een of andere reden krijg ik geen toegang...
Antwoorden
19
Weergaven
4K
  • Gesloten
Hallo ben nieuw hier en lees dat jullie een recovery cd hebben voor windows 10 64 bit. Ik probeer het maar het lukt niet er komt steeds melding...
Antwoorden
10
Weergaven
2K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan