Windows 10

Je vragen over het besturingssysteem Windows 10 kan je hier kwijt.

  • Gesloten
Wie kan mij helpen a.u.b. cursor blijft draaien in windows 10 Heb al van alles geprobeerd!
Antwoorden
2
Weergaven
1K
  • Gesloten
Installeer eerst win8Pro 32 of 64 bits, ga alles vlot om daarna naar win10 te upgraden. Van zodra deze er op sta en ik de pc opstarten Loopt hem...
Antwoorden
14
Weergaven
3K
  • Gesloten
de taakbalk gaat niet omlaag als ik als voorbeeld Facebook open doe kan geen prive berichten beneden typen , deze balk zit in de weg wie kent de...
Antwoorden
7
Weergaven
2K
  • Gesloten
Hi, Als ik nr veilige modus ga: uivoeren-msconfig dan bij scherm computer opstarten veilige modus opstarten(minimaal) aanvinken,alles ok, maar...
Antwoorden
1
Weergaven
999
  • Gesloten
Sinds enkele weken kan ik MSN weer en MSN nieuws niet meer openen in W10. Op de live tegels is wel alles te zien, maar als je tegel opent dan komt...
Antwoorden
8
Weergaven
7K
  • Gesloten
Hallo, Sinds kort is het geluid bij het leegmaken van de prullenbak weg. Wie weet hoe ik dit, voor mij vertrouwde geluid, weer terug kan krijgen...
Antwoorden
15
Weergaven
6K
F
  • Gesloten
Hoi, Ik heb een familie video waarvan een delen naar iemand anders wil sturen. Echter niet de hele video. Ik ben 83 jaar en waarschijnlijk hoef ik...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste vrienden, Ik gebruik in W10 het programma MAIL, heel gemakkelijk, je kunt er al je accounts in kwijt, een ding echter heb ik nog niet...
Antwoorden
4
Weergaven
1K
  • Gesloten
alq ik op de pc de didikrant van Het Nieuwsblad wil lezen gaat dat via I.E.11 maar niet via Chrome . bij Chrome moet ik de gebruikersnaam en...
Antwoorden
7
Weergaven
1K
  • Gesloten
Beste, Op mijn laptop heb ik 2 accounts, mijn account voor opstarten zonder wachtwoord en dat van mijn vrouw. Wanneer ik iets wil veranderen...
Antwoorden
3
Weergaven
1K
XSNews - Fast Unlimited Premium
Terug
Bovenaan Onderaan